…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Ağustos 31, 2008

Ben Bir Parçada Hüzün Alayım

Filed under: Köşe Yazarları — serzenis @ 8:08 pm

“evvel zaman içindeymişiz 
dünyanın alemin dışındaymışız 
her dem senin aşkındaymışız”
 
Kim yazmış, nasıl yazmış, bu satırlarda neler yaşamış, acaba cümlelere hangi aşkları saklamış hiç bilmiyorum ama geceme harika, tatlı bir meze oldu.

Karanlığın içinde gece. Söylemesi ne kadar da basit geliyor dile değil mi?

Ama gelin siz birde bana sorun. Geceleri ben yaşasam gündüzlerde sizin olsa olur mu?

Bırakın geceleri onlar masum…
Önceleri geceleri yapılırdı bütün günahlar. Karanlık kapatırdı üstünü, belli olmazdı hani. Artık gündüzleri oluyor bütün günahlar. Üstünü kapatmaya bile hiç gerek duymuyolar. O yüzden gendüzleri siz yaşayın. Bırakın geceleri ben yaşarım. Kafanızı takmayın, ben tutarım ayın ve yıldızların nöbetini.

Ama kaldırımlar ve sokak lambaları yalnız kaldı. Tüh onlarıda Necip Fazıl bekleycekti.Babasız mı kaldı kaldırımlar şimdi?

Yalnızmı sözler, kelimeler.

Gece…

Saat kaç gercekten bilmiyorum. Ezan okunur birazdan anlarız. Sadri Alışık çıkmış bana eşlik eden televizyona. Bu saatte güldürmeye çalışıyor beni.

Nereye gidiyor bu adamlar ya? Niye yalnız bırakıyorlar beni. Dışarıya usul usul bereket yağıyor. Sanki üstüme düşüyor ufak, masum damlacıklar. Masamda hoş kokulu acı bir kahve. Önümde beyaz bir sayfa. Kalem gıdıklamayı düşünüyor sayfayı ama elim izin vermiyor bu buluşmaya.Boğaz niye garip duruyor ki öyle. Anladım Atilla Ilhan’da emekli oldu bu dünyadan.

Duvarda, tabloda bir parça gül asılı, bilmem oda solmuş umarsızca.Fonda bir müzik…Müzik göğü delmeye calışıyor. Müzik gögü delemesede manası delecek bu direksiz kubbeyi, korkuyorum.

Güneş bir kaç saat rötar yapsa olur mu? Hani bitmesin istiyorum gecem. Günahlar biraz beklesin olmaz mı? Birazdan tepeden görünür yoksulluk. Görürsünüz garip giyimli adamları. Tarz olsun diye değil, üşüyüp hasta olmamak için giyinirler öyle.Ellerinde çantaları, boyunlarında boşuna takılmış bir tasma. Anladınız biliyorum memurlar onlar. He onlarla beraber cıkar simitler, simitciler. Ne de güzel gider şimdi sıcak bir simit,yanına acı ince bardaktan birde çay.

Abi be, ben bir dilim en yumuşagından birazda hüzün alıyım.
 
 
selam ve dua ile…

Muhammed Fetih AYDIN / SerzenislerCom / 2007

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

