…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Ağustos 9, 2007

Aaa ! Mesut Gelmiş !

Filed under: Köşe Yazarları — serzenis @ 10:12 am

 

 Necati Tuncer / Milli Gazete

 Yavrum Mesut hoşgeldin! Binaenaleyh sen de beni taklit ediyorsun.Kaçıncı kere gelmiş oldun.

-Benim Yüce Divan farkım var the şapgalı baba.

-Doğru yavrum Mesut. Biz ihtilallerle gitmeye alışmıştık. Binaenaleyh sen Yüce Divan’a gitmiştin. Yavaş konuşmanın fevkalade faydasını görmüştün.

-Burasını pek anlayamadım the şapgalı baba? Yavaş konuşmanın Yüce Divan’la ne alâkası var yahu?

-Zaman aşımı açısından yavrum Mesut, zaman aşımı açısından. Binaenaley Yüce Divan’dan zaman aşımı dolayısıyla yırtmadın mı?

-Yüce Divan deyip durma the şapgalı baba? Sen beni kutluyor musun, yoksa başka birşey mi söylüyorsun?

-Hâlâ aynı anlayışta olmana sevindim yavrum Mesut. Binaenaleyh seni kutlamayacağım da kimi kutlayacağım? Sana yaptığım fevkalade iyilikleri unutmuş olamazsın.

-Senin için ne yapabilirim the şapgalı baba? Artık oturduğun yerde oturup kalsan daha iyi olmaz mı yahu? Bu milletin de canı var, tahammülünün bir sınırı var yahu.

-Sen merak etme yavrumMesut, bu millet bana alışkındır. Binaenlayeh onlara beni tekrar geliyorken görme şansını verelim diyorum. Bizim damat fevkalade çalışkandır ama…

-Beyhude, the şapgalı baba beyhude! Gelmekten sen usanmadın, millet usandı. Münhal bir makam mı var? Daha nereye geleceksin?

Bakıyorum gitmek sana yaramış yavrum Mesut! Binaenaleyh sokağa düşmüş bu adama makam bulamıyorsun. Ayıp, ayıp aklına hiç bir yer gelmiyor mu? Hayır yakında boşalacak bir yer. Biliyorsun devlet boşluk kabul etmez.

-Sadece kendini düşünme bizi de düşün the şapgalı baba. Bir kere döndük, bir daha ne zaman dönebilirim yahu.

-Bana hayır mı diyorsun yavrum Mesut! Binaenaleyh bunun hesabını sana sorarım. Ben senin hangi oyları alarak seçildiğini biliyorum.

Hangi oyları almışım yahu?

Rizeliler demişler ki: Biz bunu bir daha gönderelim. Nasıl olsa alışkındır Yüce Divan’a gitmeye.

Hep zaman aşımı olacak değil ya. Ancak bu ihtimal gerçekleştiğinde kurtulmuş olursun buradan. Dediklerimi fevkalade anladın mı yavrum Mesut? Binaenaleyh Koskotas dosyalarını açtırtma bana…Dediğimi iyi düşünmen senin faydanadır, hayrınadır yavrum Mesut!

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

