…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Ağustos 4, 2007

Ne var abi . . / H.E.K

Filed under: Güncel Yazılar — serzenis @ 7:13 am

43013682kayk0021.jpg

Yaşıyorum kimseyi rahatsız etmeden. Çocukluğumu böyle yaşıyorum abi. Biliyorum benden de zor durumda olanlar var. Onun için yine şükrediyorum abi. Para peşinde koşan şükürsüz insanlardan sanma sakın ha beni… Para peşinde değilim. Niyetim yaşamak… Bakma yüzümde ki bu meraklı ifadeye. İçimden çek git diyorum sana… Oyalama beni, işim var demek istiyorum… Ama sana diyemiyorum bunu abi… Sen söyle be abi… Nerde benim çocukluğum… Ekmek dedikleri şey bu kadar acımasız mı? Yok diyorsun da, beni çocukluğumdan çekti aldı bu ekmek… Bir de böyle düşün… Neyse abi çok konuştum… Şimdi demir attırma bana… Ustam kızar yoksa… Daha başlamadım suyla boğuşmaya… Sen bakma böyle çelimsiz olduğuma… Sen beni denizde görmelisin… Dalgalarla nasıl boğuştuğumu balıklar iyi bilir… Neyse abi yine uzattım ben… İşimi bitirmem lazım… Erken bitirirsem ustam top oynamama izin verecek… Güle güle abi… Gitmem lazım… Bilirsin benim de kuracak hayallerim var… Yoksa yaşayamam… Her kürek çekişim sayılır dert yerine… Çekmeden de yaşanmıyor be abi… Anlarsın sen de…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

