…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Temmuz 26, 2007

Seçim Kahvesi / Mehmet Efe Yazıcılar

Filed under: M. Efe Yazıcılar — serzenis @ 10:44 am

secim1.jpg

Ysk kesin sonuçları açıklamak üzere. Birkaç il’de itiraz geldiği için oylar tekrar sayılmakta. Son durum bundan ibaret anlayacağanız. Bende sizlerle bir seçim kahvesi içmek istedim. Tabi kahvenin yanında tam porsiyon bir seçim analizi. Soğuk suyu da unutmamak gerekir. İçmesi gerekenler elbetteki fazlasıyla mevcut.

Efendim işte sonuçlar malum. Birileri göbek attı, havai fişek patlattı ; birileri ise adeta yerin dibindeydi o gece. Mhp’lileri hangi kefeye koyacağınıza karar veremediyseniz bunu da açıklarız. Seçim’in sonucu bize fazlasıyla siyah ve beyaz gelmişti. Oy verdiğim ve gönülden desteklediğim siyasi parti ise sadece ve sadece yüzde 2.3 oranında oy almıştı. Parağrafın başında belirttiğim terazinin hangi tarafına koyacağınızı şaşırırsanız beni yine uyarınız.

 Kahvemden bir yudum alarak konuşmama devam ediyorum . . .

Şimdi efendim bazıları geçmiş karşıma pişkin pişkin sırıtıyor. Yüzde 2.3 oy oranından dem vuruyorlar. Ardından bir sürü boş söz. Mehmet Ağar ile Recai Kutan’ı bir tutanlar. . O istifa ettiyse, O da istifa etmeliymiş. miş miş miş. .  Oy oranları ömür boyu hep düşecekmiş. miş miş miş. . Boşa kürek sallıyormuş Saadet Partisi. Vizyon değişikliği lazımmış. mış mış mış. Bu mış’ları uzat babam uzat. Bizim Kunzata Nevzat ile Şefik Kurtay abimiz inanın bunlardan daha dolu konuşuyor.  Benim anlayamadığım nokta şu : Saadet Partisi ile diğer partileri aynı kefeye koymak ve bu şekilde yorum yapmak. Bu şekilde yapılan ve yapılacak her yorum sakat doğar arkadaşlar. 40 yıllık tarihi olan bir siyasi parti. Lütfen açın tarihini bir okuyun bu siyasi hareketin. Lütfen. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın. Tabi ki yanlışlar, hatalar vardır. Eleştirilmesi gerek yanları mevcuttur. Ama temeli sağlam atmazsak ve eleştirdiğimiz kurumun muhtevasını tam olarak idrak edemezsek ? Neye yarar bu eleştiri ? Karşındaki sadece sana güler ? Hatta anlatmaya çalışır ucundan azıcık. Anlamazsın. Anlamak istemezsin belkide. Mantığına yatmaz . Kabul etmezsin. . 

Bu seçim kahvesinin 40 yıılık hatırı olur mu bilmem ? Ama ben devam ediyorum. Beni susturmaya çalışmayın. .

Bu sitede bir yorumdu yanlış hatırlamıyorsam. Dökün betonu milli görüş’ün üzerine diyordu şahsiyet. İşte size bariz bir örnek ? Adam betonu döküp kapatmaya çalışıyor. Milli Görüş’ü bitirdi adam hemen ? Tarihini biliyor mu yahu bu adam ? Kim nerede kime beton dökecekmiş ? Bu kadar kolay mı beton dökmek ? Veya beton döktürmek ? Kendinize gelin diyordu O güzel adam. Uyanın diyordu O güzel adam. . Hatta bana sizin kafanızı duvara vurmamı bile söylemişti. . Vurmadım. . Kafanızı duvara vurmadım sizleri uyandırmak için. . Çünkü kendimde uyuyordum. . Kendinize gelin derken, kendime gelmem gerektiğini düşünmemiştim. Başkaları kendi gelsin diyordum içimden. Uyanın deyince, başkalarına bakıyordum. . Hiç kendime bakmamıştım. . Kuru bir oy ile safımı belli edecektim işte. . O güzel adam’ı dinliyordum. . Oy’umun rengini belli ediyordum. . . Kuru bir oy’du oysa benimkisi. . .

817.843 oy almış siyasi görüşümü yansıtan parti. . Bu kişilerin arasında olmaktan mutluluk duyuyorum. Ve oldukca gururluyum. Çok basit bir şekilde oyumun rengi şunu ifade ediyordu. 5 yıllık AKP iktidarının icraatlerini onaylamıyorum ve olası bir yeni kurulacak iktidara(sp dışında) kesinlikle onay vermiyorum.

Yine söylüyorum. . Oyunu boşa attın diyen gerizekalı boş fıçılara sesleniyorum. . Ben oldukca mutluyum, oldukca guruluyum, oldukca berhudarım. .  Sizin tabirinizle bu oyu çöpe atmak ise. Varsın olsun ulan. . Çöpe attım . . Nice aşklar, nice mektuplar. . Nice. . .

Hz. İbrahim’e su taşıyan karınca misali bizimkisi. . Bir aşk hikayesi diyelim mi ? Adını siz koyun işte . .

Son olarak şunu beyan etmek istiyorum. Önümüzdeki dönemde meclis kürsüsünden kim seslenirse seslensin. Hiçbiri beni asla ve asla temsil etmemektedir. Hiçbirine şahsım olarak onay vermedim. Kendileri benim adıma konuşacaklardır. Ama sandıkta olduğu gibi burada da belirtmek istedim. O adamlar beni asla temsil edemez. .

 (İkinci kahvem bitmek üzeredir. . . rutin bir gün, rutin bir perşembe. .)

Mehmet Efe Yazıcılar 

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

