…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Temmuz 23, 2007

Bu seçimleri ciddiye almıyorum. Neden mi? / Kunzata Nevzat

Filed under: Kunzata Nevzat — serzenis @ 12:43 pm

Dün tek cümlelik bir seçim analizi yapmıştım. 5 yıl daha anamız ağlayacak diye. Bu gün uzun uzun düşünme fırsatım oldu. O iktidar yalakası gazetecilerin gömleğini giyip köşe olsam mı diye düşündüm. Eee nede olsa benim de arkamda büyük bir halk kitlesi var yani.

Şimdi efenim bu seçimleri ciddiye almıyorum neden mi?

Çünkü Türk siyasi tarihinin görebileceği en adi siyasetçilerden, yarasa, konuşmayı bilmeyen, ve hakkındaki yolsuzluk davalarının ayyuka çıktığı Mesut Yılmaz denen… neyse. İşte o herif bu seçimlerde memleketi olan Rize’den bağımsız milletvekili seçildi.

Yıllarca memleketin ebesini ağlatan bir herifin tekrar meclise girmesi benim midemi bulandırdı. Ve Rize’den bir anda nefret ettim.

Artık bu ülkede yaşanmaz! Valla yaşanmaz!

Akıl sır erdiremiyorum. En iyisi seçimleri makaraya sarıp, ben bu seçimleri ciddiye almıyorum demek.

Yoksa kafayı yer insan böyle bir memlekette.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

