…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Temmuz 23, 2007

AK Parti-SAADET / Yorum

Filed under: Güncel Yazılar — serzenis @ 11:27 am

saadetxakp.jpg

Yolun sonuna geldik mi ?

2002 seçimlerinde halkı aldattılar dediler . Yani bir kısım halkı AKP de milli görüşcü diye kandırmışlardı güya. Yıl 2007. Onlarca konuşma, konferans, açıklama. . Tek taraflı değil ha. Hem AKP hem Sp tarafı karşılıklı olarak köprülerin atıldığını defalarca beyan ettiler. Biri ”gömleği çıkarttım” dedi, biri ”gömleği çıkarttı” dedi.

2007 seçim sonuçlarına bakarak Saadet Partisini nasıl yorumlayabiliriz ? Yolun sonu diyebilir miyiz açıkca ? Yoksa lütfen bir öz eleştiri yapabilir misiniz diye bir papatya mı uzatmalıyız ? Sadece AKP üzerinden yapılan siyasetin artık işe yaramıyacağanı tavsiye edebilir miyiz ? Hele sadece ve sadece din üzerinden siyaset yapılması ?

Saadet Partisi seçim beyannemesini açın okuyun. Kaç defa ”AKP” kelimesi geçmiş bir sayın bakalım . Çıkan sonuç karşısında sizde hayrete düşebilirsiniz. Bir partinin seçim beyannemesinde bir başka partinin isminin anılması ? Hayret , hayret, hayret. .

Yine kendime soruyorum. Saadet Partisi, AKP’nin kan kaybetmesini bekleyecek sadece ? AKP’nin dağılmasını, yanlış hamleler yapmasını vs. ? Bunları bekleyecek siyasi arenada ? Şayet böyle birşey düşünülüyorsa örnek olarak BBP yi size gösterebilirim. MHP’nin meclis dışında kaldığı seçimlerde bile yüzde 2 yi bulamamışlardır. Yani şunu anlatmaya çalışıyorum. Bir diğer partinin başarısızlığı üzerine kurulmuş politika işe yaramaz. Ak Parti yüzde elli alacaksa, seninde yüzde 20 alman gerekiyor. Bilmem anlatabiliyor muyum ?

Sahi, SAADET PARTİSİ GİK üyeleri şimdi neler konuşuyordur ?  Özeleştiri yapabilecekler mi dersiniz ? Yoksa yine hatayı orada burada mı arıyacaklar ? Seçim gecesi TV5′ e çıkan Numan Kurtulmuşu dikkatle dinledim. Oldukca profesyonel bir konuşma yaptı. Gerçek neyse onu anlattı. Ya o gece diğerleri ne dedi dersiniz ?  O saatte bile AKP eleştirilir mi yahu ? Halkın kararına saygı duymayı öğreneceksin.

Peki bu seçim sonuçlarına bakarak , Türkiyede Siyasal İslam’ın noktalandığını söyliyebilir miyiz ?

2002 seçimleri sonucunda muzaffer komutan edasıyla yürüyen Erbakan, bu seçim sonrasında ne şekilde yürüyecek ve ne şekilde bir açıklama yapacaktır merakla bekliyoruz. Bu seçim sonucu SADRETTİN KARADUMAN‘ın açıklamalarıyla geçiştirilecek bir sonuç olmasa gerek . Değil mi RECAİ AMCA ?

Şu an koyu bir milli görüşcü olan kader arkadaşımın, can yoldaşımın msn adresinde şu ileti yazılı : ”Yenilgi yenilgi büyüyen bir zafer vardır”. . Sizce ne kadar inandırıcı ?

Benim cümlelerim yetmiyor. Zamanım ise zaten kısıtlı. Bizim editörlere ayak uydurmak harcımız olmasada. İki sigarayla yazılabiliyormuş işte bu yazı. 

Süreci takip etmeye devam edeceğiz.

27 Yorum »

  1. S.A.

    bence öz eleştiriden önce saadet partisinin öncelikle kadrolarınd ki yüzlerde yani vitrinde biraz değişiklik yapması gerekir. öncelikle sayın genel başkanımız recai kutan yerine daha dişli daha ateşli. daha genç ve dinamik bir lidere ihtiyacı vardır milli görüşün. tamam gene erbakan ve fikirleri yönetiminde olsun fakat vitrini biras olsun değiştirelim. ondan sonra. hep şuan kızmıştım apk iktidarlığı döneminde. neden saadet çok fazla eleştiriyor. neden hep akp ye yükleniyor. adama demezler mi siz yetiştirmediniz mi bunları die. tama belki hayırsız çıkmış olabilirler ama biraz fazla olmadımı eleştirinin dozunu ayarlıyamadığımızı güşünüyorum. ve gördüm ki 22 temmuz seçimlerindeki hesapları akp üzerine kurmuş ve bu hesaplar bizlere pahalıya maal olmuş. neden chp eleştirilmedi. neden meclis top yekün anlatılmadı da sadece akp nin üzerine gidildi. herkes gördü ki akp yi hedef alan tüm partiler yenilgiyle çıktı sandıktan. şunu unutmamak gerek. artık halkın önüne saldırgan tavırla birilerini kötüleyerek çıkan liderler hep kaybediyor. bunun için yeni politikalar izlemeli hatta akpye başta erbakan hocamız olmak üzere bir kurul saadet partisi adına tebrik ziyareti yapmalı ve saadetin seçim beyannamesini olduğu gibi akpye devretmeli ve ilgili her konuda yardıma hazır olduğunu belirtleli yanlışlarında ise uyarıya hazır olduğunu halka anlatmalıdır. türkiyede artık bu pirim yapıyor ve doğrusuda budur. çünkü ortamı germek hiç kimseye yarar sağlamaz halkın huzurunu bozduğunuzda o sesiz halk yanlışta olsa doğru da olsa cevabını acı veriri çare bulamassınız.

    Yorum tarafından serkan sert — Temmuz 23, 2007 @ 1:23 pm | Cevapla

  2. Başarılarını Tebrik edelim.

    Önümüze sağcı AKP’yi koyup, Solcu CHP’yi koyup; Anketlerle, Piyon Medyayla Halkı kutuplaştırıp, Seçim kazandıran Siyonzimi mi tebrik edelim; Oh ya. Ne güzel adalet. Ya sağcı AKP’yi Seçeceksin, Ya da Solcu CHP’yi seçeceksin. Güya özgürsün. Seni temsil edeni sen seçeceksin, Bu oyunu Ecevit – Demirel ile de oynadılar. Ama tarih gösterdi ki, İkisi de aynı.

    İlerde bu ülkenin gençleri sizi lanetlemezler inşallah.

    Bu ikisinin farkı ne?

    İkisi de IMF’ci Zihniyet,
    İkisi de AB, ABD’ci Zihniyet,
    İkisi de Yasakçı zihniyet.

    Tekrar Soruyorum; Bunların Farkı ne?

    Ve bu konuyu işleyen arkadaşa ve yorum yapan veya yapacaklara soruyorum:

    Hangi biriniz Erbakan Hocanın bir konuşmasını tam olarak dinlediniz?

    Biz dava adamıyız, Biz Kuvveti Değil, Hakkı Üstün tutarız.

    Ve Biz Başarıyı Tebrik ederiz, Ettik de 2002 Seçiminden sonra.

    2002 seçiminden sonra Hocam çıkıp, AKP’nin yapması gerekenleri de, Ülkeyi kurtarmanın yolunu da söyledi. (Kanal D, Arena Programı) Olaylardan bihaber Saman dolusu laflarla Miileti Aldatmayın.

    Bin Düşünüp, Bir Konuşun ki, Sözünüz rağbet görsün.

    Yorum tarafından Yusuf Akyıldız — Temmuz 23, 2007 @ 11:07 pm | Cevapla

  3. Belirtmişsiniz ki, Erbakan Nasıl dolaşacak? Şunu bilin ki, Hakkı üstün tuttuğumuzdan dolayı, Her zaman Başımız diktir.

    Zinayı serbest bırakanlar, Domuz etini Kasaplara sokanlar, eşcinsellere dernek kurduranlar utanmayacak da, İktidarında 600 İHL açan Miili Görüşçüler mi utanacak?

    Ankara’daki kilise sayısını 4’ten 400’e çıkaranlar utanmayacak da, 5000 Kur’an kursu açanlar mı utanacak?

    AB kapısında yalvararak, Ecdadımızın kemiklerini sızlatan Tayyip utanmayacak da, İslam Birliği D-8’leri kuran Erbakan Hoca mı utanacak?

    2002 seçiminde asgari ücretli üzerinden siyaset yapıp da, bu seçimde asgari ücret lafını ağzına alamayanlar utanmayacak da, 11 aylık dönemde 100 alan memura 256 veren Zihniyet mi utanacak,

    Lütfen Bilinçsizce konuşmayın! Araştırmadan Çamur Atmayın! Biz belgesiz konuşmayız. Eğer Hocamın söylediklerinin bir tanesi bile yalan olsaydı, hemen Hoplayıp zıplarlardı. Hesabını sorarlardı. Yok efendim büyüklerine saygılılarmışmışmış da. Bilmem neymiş.

    Tayip Masum rolunde Milletten Oy dilendi. Bizim Milletimiz Dilencilere iyi bakıyor ki Ülkemizde, kurtuluşu dilencilikte arayanlar çok.

    Ama Yakındır, Maskeler Düşecek…!

    Yorum tarafından Yusuf Akyıldız — Temmuz 23, 2007 @ 11:32 pm | Cevapla

  4. Bu yazıyı yazan arkadaşım, benden sana bir tavsiye, sigara içme! Sigara beyindeki hücreleri öldürüyor.

    Yorum tarafından fatih — Temmuz 24, 2007 @ 4:50 am | Cevapla

  5. BİLMUKABELE YUSUF YILDIZ KARDEŞİM ALLLAH SİZDEN RAZI OLSUN.İÇİM O KADAR DOLU Kİ YAZMAKLA BİTMEZ DİYECEĞİM BAŞKA HÜKEMET Mİ VARDI Kİ ONU ELEŞTİRSİN ERBAKAN HOCAMIZ O MUBAREK ELLERİN ÖPERİM BU DAVA KIYAMETE KADAR SÜRECEK VE BİR GÜN HAK HAKIM KILINCAK BUNU BÖYLE BİLİN VE UNUTMAYIN.VEBAL BİZDEN KALKTI VİCDANIM RAHAT ALLAH’A ŞÜKÜR Kİ SAADETE VERDİM.HAKK’A MI? BATILA MI HİZMET EDENLERİ AYIRAMAYAN BİR TOPLUM DEMEK Kİ BU TOPLUM BUNA LAYIKMIŞ.ALLAH AKİBETİMİZİ HAYIREYLESİN.SEVGİLERİMLE DAVA KARDEŞLERİM BİZ İYİLİĞİ EMRETMEYE KÖTÜLÜĞÜ KALDIRMAYA SON NEFESİMİZE KADAR İSLAMIN YOLUN GİDELİM VARSIN BU DÜNYADA KAZANMIYALIM AHİRETTE KAZANANLAR BİZLER OLACAĞIZ BUNA İNANIN.

    Yorum tarafından zeynep — Temmuz 24, 2007 @ 8:59 am | Cevapla

  6. BİZ MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER OLARAK ELİMİZDEN GELENİ YAPTIK AMA HALKIMIZ SİYONİZMİN BÜYÜSÜNDEN UYANAMADI SORUYORUM AKP MİTİNGLERDE NE SÖZÜ VERDİ NE YAPACAGIM DEDİDE OY VERDİNİZ CUMHURBASKANLIGI SAAT KAVGASI YAT DÖVÜSÜ MİRAS KAVGASI NE BU YAHU DİNDEN İMANDAN IRAKTAN FİLİSTİNDEN KİM BAHSETTİ TÜM ACIKLARINI HOCA KAYBETTI AKP NİN LANET MİTİNGLERİNİ KİM YAPTI PEYGAMBER EFENDİMİZE YAPILAN HAKARETLERE KİM CEVAP VARDİ BİZ LANET MİTİNGİ YAPARKEN PEYGAMBERİMİZE SAVGİ MİTİNGİ YAPARKEN ON LAR RESTAURANTTA EĞLENCE YAPIYORLARDI ONLAR AKPLİLER BEN Mİ DİK YÜRÜYECEGİM YOKSA BACIM EBU GUREYPTEN BENİ ÖLDÜRÜN DİYE YALVARIRKEN AMSRİKAN ASKERLERİ NE DUA EDENLERMİ YÜRÜYECEK ONLAR ANCAK SİYONİZMDE DİK YÜRÜRLER AMA AHİRETTE KİM YÜRÜR ONU YÜCE RABBİM BELLİ EDER VE MİLYONLARCA MASUMUN VEBALİNE ORTAK OLANLARI SEVAPLARI KURTARABİLİRMİ YÜCE RABBİM NE YAPARSAN YAP KUL HAKKIYLA GELME DER IRAK HALKI NE CEKİYOR BUNUN SORUMLULUGU BİZLERDE DE VAR BUNA BİZDE ALET OLUYORUZ AMA ALLAHA SÜKÜR BEN OLMADIM BU VABAL CEKİLMEZ BİZ D8 KURDUK ONLAR BOP BÜYÜK İSRAİL YETMEZ Mİ????????

    HOCAMIZI YAHUDİLERİN YÜZDE BİRİ KADAR ANLASAYDIK TÜRKİYE DÜNYANIN LİDERİ OLURDU

    Yorum tarafından israfil — Temmuz 24, 2007 @ 10:27 am | Cevapla

  7. Dökün betonu m.g. nin üzerine

    Yorum tarafından Hercai — Temmuz 25, 2007 @ 11:02 am | Cevapla

  8. herkes haddini bilsin ve kendi işine baksın.sen kimsinki milli görüşçülere akıl verme cüretini gösteriyorsun.sen talut-calut kıssasını oku da bak kim yanlış yapıyormuş. bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olursan hak ile batılı böyle karıştırırsın.

    Yorum tarafından fikret ercan — Temmuz 25, 2007 @ 8:04 pm | Cevapla

  9. ismet özelin 27.07.2007 gecesi sky turk te seçim yorumunu dinlediniz mi bulun ve dinleyin kimin kazndığını anlayacaksınız selamlar

    Yorum tarafından hasan fehmi — Temmuz 28, 2007 @ 10:47 am | Cevapla

  10. BU akp,hadi bu kadar oyları aldı. hadi başörtüsünü serbest ettir okullarda, yök ü lavet,borçlarımızı bitir,imf yi gönder,terörü bitir,sokakları gaspçilerden temizle,DENİZ BAYKAL’dan özür dile,adamın bir ailesine küfür etmedi tayyip,daha ne kargalar,ne itler,ne kaldı, bumu başbakan? BU akp VARYA, ALMIŞ MEDYANIN KÖŞE YAZARLARINI ARKASINA YÜRÜYÜR, AMA HER ÇIKIŞIN BİR İNİŞİ VAR. BEN BİR VATANDAŞ OLARAK, akp li bütün milletvekillerine hakkımı HARAM ediyorum, nerden baksan 5 yıldı 1’er TRİLYON ALACAKLAR.BEN YİNE BORÇLUYUM, BEN YİNE BORÇLUYUM. ADALETMİ BU BE. HADİ ORDAN.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Temmuz 29, 2007 @ 9:41 am | Cevapla

  11. ABDULLAH GÜL ARTIK OLMAZ. BU MESELE BU ÜLKEYİ ERKEN SEÇİME GÖTÜRDÜ. NİYE ZORLUYORSUNUZ. SİZ BU ÜLKENİN SAHİBİMİSİNİZ. BU ÜLKE SİZDEN NEZAMAN KURTULACAK, NASIL KURTULACAK, DÜŞÜNÜP DURUYORUM. NASIL EDECEĞİZ. UĞRAŞSAK OY ARTIYORSUNUZ

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 10, 2007 @ 6:32 pm | Cevapla

  12. YAHU bu akp NİYE SOKAKLARI-MEYDANLARI- PAZARLARI, YAŞLARI 15 İLA 20 YAŞ ARASI PANTOLON PAÇALARI DAR, SPOR AYAKKABILI GENELDE BİZİM DOĞU VE GÜNEYDOĞULU GENÇLERDEN OLUŞAN GASPÇİLERDEN TEMİZLEMİYOR? POLİSLER KİMLER OLDUKLARINI BİLMİYORLARMI? P E K İ NEDEN bu akp GÜVENLİĞİMİZİ SAĞLAMIYOR. %46,7 REY’İ BENMİ ALDIM? DUYMUYORMU bakanların başı? İSLAM’A GÖRE RESULLULLAH EFENDİMİZİN UHUD SAVAŞI NEDEN OLDU,VE DE NEDEN KAYBEDİLDİ? BUNU DAMI BİLMİYOR %46,7 LİKLER. DAVULMU ÇALALIM. VAH ÜLKEM VAH. KİMLERE KALDIN!!!!

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 10, 2007 @ 6:39 pm | Cevapla

  13. 25 MİLYAR KAYBETTİM %46,7 LİKLERİN YÜZÜNDEN, HALA BORÇ İÇİNDE YÜZÜYORUM, İNŞAALLAH EN YAKIN SÜREDE bu akp den kurtuluruz, çiftetelli oynayacam, bu hükümetten kurtulduğumuz zaman, VAH BENİ ÜLKEM VAH!!! KİMLERE KALDIN.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 10, 2007 @ 6:43 pm | Cevapla

  14. CUMHURBAŞKANI BENCE ABDÜLLATİF ŞENER OLMALI. HAZIR bu akp den kurtulmuşken. VE bu akp ye kors söktürmeli. her getirdikleri kanunu, suyunu çıkarırcasına incelemeli, gerekirse MECLİS’İ YENİDEN SEÇİME GİTMEK İÇİN LAVETMELİ. bu akp, NEYİ DÜZELTTİ BE. BENİM KARNIM AÇ AÇ AÇ,ENFLASYON EKSİ 100 OLSA NE YAZAR. bu akp bizim gelenek görenek ve düzenimizi altüst etti. 2002 kriz hükümetinden sonra kim gelse bunlardan daha iyi yönetirdi TÜRKİYE CUMHURİYETİ’Nİ. Çünkü bunlar kötünün iyisi, iyi değil. Bu medya da kendiside çöktüğü için 2002’de bu akp yi destekliyor. ŞİMDİ ÖYLE BİR HAL ALDIKKİ, bu akp ülkeyi satsa, hatta rejim değiştirme teklifi verse MECLİS’e ARTIK KİMSE bu akp ile UĞRAŞAMAZ. İSTERSE UĞRAŞSINLAR akp yine oy artırır. MAALESEF bizin ANADOLU, aç gezer şükreder, mahzunu araştırmadan hemen destekler. OYSA TOK OLMAK YOLU VARKEN, TEKNOLOJİ VARKEN, AKLIMIZ VARKEN NEDEN YOKLUK VE ÇİLE ÇEKİPTE ŞÜKREDELİM? KURAN-I KERİM’İN ENAZ 100 YERİNDE CENAB-I ALLAH (C.C) DİYORKİ, KULLARIM SİZE AKIL VERDİM, KULLANMAYACAKMISINIZ? EEE O HALDE NİYE AÇ BIRAKILIP ŞÜKREDELİMKİ? Dİ Mİ AMA? ah akp ah. şimdilik devran senin yürüü. ama nereye kadar?

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 11, 2007 @ 12:33 pm | Cevapla

  15. BÜTÜN YANLIŞLARINIZI ÖMRÜMCE YERİ ZAMANI GELDİĞİNDE HER YERDE AÇIKLAYACAM. BEN DENİZ BAYKAL DEĞİLİM, ADAMI MAHVETTİNİZ, SİYASETTE SON ZAMANLARINI YAŞIYOR. BEN MEHMET BEDİR’İM. DÜNYADA DİKİLİ BİR AĞACIM YOK. BEN SADECE VE TEK CENAB-I ALLAH’TAN KORKARIM, DÜNYADA KORKMADIĞIM TEK ZÜMRE akp dir. NEDEN KORKACAMKİ. HOCASINA DAHİ İKİ BÜKLÜM DİYEN, yani SU İÇTİĞİ ÇEŞMEYE TAŞ ATAN tayyıp denmi korkacam, HADİ ORDAN, HADİ ORDAN.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 11, 2007 @ 1:14 pm | Cevapla

  16. BU abdullah gül ü öyle masum, kibar, bilgili görmeyin, o varya yalandan bir çıkış yapar abd ye sonra fıssss çıkar.AYNI SAMAN ALEVİ GİBİDİR ONUN ÇIKIŞLARI. ZAMAN ZAMAN GÖZDAĞI VERİR GİBİ KONUŞUR ORAYA BURAYA AMA VALLAHİ FIIIISS ÇIKAR. SON 3-5 AY İÇİNDE ABD’NE GÖZDAĞI VERİR GİBİ KONUŞTU DEFALARCA NOLDU?FISSSSSSS. VALLAHİ FIIIIIIS ÇIKTI. BEN ÇOK İYİ BİR TV İZLEYİCİYİM. ZATEN TEK HOBİMDE TV. SİGARA, KAHVEHANE, KUMAR, İÇKİ, KÜFÜR, HOVARDALIK(BİRKİŞİ HARİÇ), KULHAKKI BİLMEM BEN. İSPATLAYANI SIRTIMDA TAŞIRIM. HEPSİNE TEVBELİYİM YILLARDIR. ONUN İÇİN TEK HOBİM AKŞAM İŞTEN GELİP TV KANALLARINI DİDİK DİDİK ETMEKTİR.MESALA BEN İBO SHOV DA DANSÖZÜ SEYRETMEM. ONUN İÇİN BEN YALAN KONUŞMAM. KİMSE İSPATLAYAMAZ. BİR
    ÜLKEDE 413-YTL ASGARİ ÜCRETLE YAŞAYAN BİR VATANDAŞ VARSA, O ÜLKENİN YÖNETİCİLERİ BENCE CEHENNEMLİKTİR. EFENDİM BAŞKA ÜLKELER ŞÖYLE BÖYLE. NİYE İŞİNİZE GELDİMİ BAŞKA ÜLKELERİ ÖRNEK GÖSTERİRSİNİZ DE. MÜSLÜMAN BİR ÜLKEDE PAYLAŞIM BÖYLE OLURMU, BUMU YÜCE DİNİMİZİN ADALETİ? HAA. İŞİNİZ GÜCÜNÜZ BENİM YAZDIKLARIMI ELEŞTİRMEK. BAKIN BEN DİYORUMKİ, BU ÜLKEDE HERKES ENAZ 2 MİLYAR MAAŞ ALSIN, bu akp sabah akşam bana küfür etsin. BEN RAZIYIM. HADİİİİ.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 11, 2007 @ 1:33 pm | Cevapla

  17. YÜCE ALLAH, A.MESUT YILMAZ’TEK BAŞINA BİR HÜKÜMET NASİP ETMEDİ. OYSA O TURGUT ÖZAL’DAN GERİ KALMAZ. AMA ÇOK KISA SÜRELİ BİR DEVİR HÜKÜMETİ OLDU, OKADAR. BEN İSTERİMKİ,MADEM SAYIN PROF.DR.NECMETTİN ERBAKAN BU ÜLKENİN EKONOMİSİNİ YÖNETEMEYECEK, YANİ İZİN VERMEYECEKLER, O HALDE AHMET MESUT YILMAZ ile CEM CENGİZ UZAN BEYEFENDİNİN BİRLİKTE BU ÜLKENİN BAŞINA GEÇİP ÜLKEMİZİ DÜNYADAKİ 239 DEVLETİN (IRAK’IN KAÇ ÜLKE OLACAĞINI SAYMAZSAK TABİİ, tayyip sayesinde) EN BİRİNCİ ÜLKESİ HALİNE GETİRMESİNİ İSTER VE GETİRECEBİLECEKLİRİNİ ADIM GİBİ İNANIYORUM. AMA YÜCE ALLAH İZİN VERİRMİ BİLMİYORUM. AMA İKİSİDE ÇOK BÜYÜK EKONOMİ BİLGİNİ VE YÖNETİCİSİDİR.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 11, 2007 @ 2:18 pm | Cevapla

  18. AK PARTİ DÜŞÜŞTE,GENÇPARTİ ÇIKIŞTA DİYE BİR YORUM ADRESİ VAR. BANA ORADA BİR AKLI EVVEL ; BEN BANKAMİT MAAŞÇIYMIŞIM, BANKALARDA PARAM VARMIŞ FAİZİYEL GEÇİNİRMİŞİM. FALAN FİLAN, ULAN BEN BORÇ İÇİNDE YÜZEN, BİR DİKİLİ AĞACI OLMAYAN, BU BİLGİSAYARI DA BİR YALANCI KIZ’A BORCUMA KARŞILIK ALMIŞTIM, O DA KABUL ETMEDİ BANA KALDI. İSTER İNAN İSTER İNANMA, BENCE SEN BANA ÇAMUR ATTIĞIN İÇİN BENCE SENİN ŞEREFİN VE İNSANLIĞIN TARTIŞILIR. HEMEN BANA FAİZCİ YAFTASINI YAPIŞTIRDIN. KELİMELERİNDEN SENİN abdullah gül olabileceğini sanıyorum. AMA YAZIK SANA.BEN OKADAR DÜRÜST BİR İNSANIMKİ, SENİN AKLIN YETMEZ NE BANA NE CUMHURBAŞKANLIĞINA.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 11, 2007 @ 2:28 pm | Cevapla

  19. BULDUM. BU ÜLKENİN EN KISA SÜREDE VEYA EN KISA SEÇİM DÖNEMİNDE bu akp den kurtuluşunu buldum. DARBE OLMAZ, HATTA BU ÜLKEDE BİRDAHA DARBE OLACAĞINA BEN ASLA VE ASLA İNANMAM İNANAMAM. ÇÜNKÜ DARBE YAPMAK İSTEYEN BİLE KENDİNDEN AŞAĞIDAKİ RÜTBELİLERDEN KORKAR.DIŞA KARŞI DARBE OLMAZ, İÇE KARŞI DARBE OLMAZ.OLMAZ OLMAZ. AMA ÇÖZÜM ŞU : EY DİĞER PARTİLER: HEPİNİZ ŞİMDİ TAM ZAMANI, HEPİNİZ bu akp nin içinden birer c.başkanı adayı adı atın ortaya, böyle beyle bu akp ikiye yada üçe bölünür, oohhh bende kurtulurum bu akp den. TÜRKİYE CUMHURİYETİ’DE KURTULUR bu akp den. hadii. işte size formül. Örnek mi: işte ABDULLATİF ŞENER, teklif edildi, yapılmadı, noldu? Çekildi bu akp.den. hadii bütün partiler şimdi bir iki gün içinde bu akp içinden İSİM ATIN ORTAYA. HADİ, DİNLEYİN BENİ. ben borçlu bir insanım ama bu işleri zehir gibi bilirim. hadiii.

    Yorum tarafından mehmet bedir — Ağustos 12, 2007 @ 10:00 am | Cevapla

  20. arkadaşlar hiç tasa etmeyin gene gene akp kazanacak hiç kafanızı yormayın bu arada osniyedeki belediye başkanı davut çuhadarın yaptını kimse yapamaz osniyeyi cennet yaptı adeta

    Yorum tarafından adem — Ekim 28, 2007 @ 10:20 am | Cevapla

  21. şimdi aradaşlar adem arkadaşımıza katılıyorum bende osmaniyeliyim şimdiye kadar ne kadra belediye başkanı geçtiyse davut çuhadar gibi olmaz olmayacakta işaallah bir daha kazanırda yüzümü kara çıkarmaz mhp lileri yerin dibine sokar bu arada eskiden osmaniye aynen bir pislik bir çöplüktü şimdi her yer değişti insanlar diyor ki biz güzellik değil ağaç değil iş isityoruz diyorlar ama osmaniye gelişirse güzellşirse trust kaynar böyle fabrikada çaılışmak daha mı iyi trustlerden kazanırsınız yani bunu iyi yanı da var

    Yorum tarafından nevzat — Ekim 28, 2007 @ 10:24 am | Cevapla

  22. ya arkadaşlar bazınız akp tutuyor bazınız mhp chp ama en iyisi en kalitesi en iyi devlet akp dir arkadaşlar işallah akp kazanır gene bir kere de osmaniyedeki davut çuhadarın ne yanlışını gördüğseniz lütfen söyleyin

    Yorum tarafından nevzat — Ekim 28, 2007 @ 10:35 am | Cevapla

  23. devlet budur arkadaşlar devlet budur devlet budur devletin basına mhp değil devletin basına chp değil devletin basına öbür partiler değil devletin basına develt gelecek diyenlere de yuh diyorum artık afadersiniz devletin basına recep tayip erdoğan gelecek devvletin basınaaaa recep teyip erdoğan başkanımız gelecek bir dahaki seçimlerde

    Yorum tarafından nevzat — Ekim 28, 2007 @ 10:37 am | Cevapla

  24. şimdi size soruyorum hangi parti lideri kömür erzak kitap dağıttı hangi parti lideri bizleri düşündü anca devletin basına develt gelecek diolar alıın size devlet asıl devlet seçildi arkadaşlar asıl devlet seçildi boşuna çırpınmayın devlet en iyi şekilde görevini yapıyor bakın görün recep tayip erdoğanın ikinci seçilii helal olsun başkanımıza işallah bir daha seçilir kitabımı gene verir teşekkürler türkiye teşekkürler akp liler devletin basına yapmacık devleti değil gerçek düzgün bir devlet getirdiniz

    Yorum tarafından nevzat — Ekim 28, 2007 @ 10:42 am | Cevapla

  25. arkadaşlar çoğunu receptayip erdoğna yazdım siz ce davut çuhada iyi bir başkan mı bence ewet davut cuhadar basa geçtikten beri osmaniye sakakları pırıl pırıl oldu. ailemizde gezene oturacak bir yerler buluyoruz artık. yolarımızı genişletti.osmaniyey bir düzzen getirdi.tekrar adylığını koysun tekrar oyumu ona vereceğim hemde hiç düşünmeden. onun gibi bir başkan ilerde biraz zor buluruz.bizim inasanlarımız çok yobaz başkanımızın yaptığı kaldırımları güzel yerleri hep yeniden yıkıyorlaronun gibi bir başkanıda biraz zor bulurlar yaptıgı başkanımızı kutluyorum

    Yorum tarafından nevzat — Ekim 28, 2007 @ 10:58 am | Cevapla

  26. R.Tayyip sag gösterip,sol kroseyi indirme amacinda su laiklik budalasi üc bes capulcunun kafasina.Su anda sadece damara göre serbet veriyor

    Yorum tarafından vatanperver — Aralık 12, 2007 @ 2:24 pm | Cevapla

  27. ha ha ha 😀 yusuf sana inanmıyorum ya BU HÜKÜMETİN BAŞINA ŞİMDİYE KADAR GELMIŞ GEÇMIŞ BAŞBAKANLARIN HATASI YUZUNDEN O ÇOOKK SEVDIGINIZ TURKIYE DONLARINA KADAR BORÇLU AMERIKAYA ERDOGAN ORTALIGI DÜZELTMEYE ÇALIŞIRKEN SENIN GIBILER NE DIYO ALLAHIM INSAN BU KADAR KÖR OLAMAZ YAAA ADAMI AJAN BILE YAPTINIZ YANI AMA SOYLENEN SOZ DE BIRGUN HESABINI VERCEK BUYUK KONUŞMA ALLAH ERDOGANI BAŞIMIZDAN EKSIK ETMESIN DUA ET DE BORÇLARI ODIYELIMDE ONDAN SONRA ISTEDIGIN KADAR KONUŞ BILIP BILMEDEN SEN GIR BAKALIM SIYASETIN IÇINDE NELER OGRENCEKSIN ANLAŞILAN FAZLA BIŞEY ANLAMIYOSUN SIYASETTEN YOK YOK SEN OGRENEMICEKSIN BENCE SEN BUNLARLA LAFANIYORMAAAA DIZI FILIM IZLE ANCA ONLARI ALIR SENIN KAFAN 😀

    Yorum tarafından MannaxBabe — Aralık 27, 2007 @ 2:28 pm | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

