…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Temmuz 7, 2007

AK Parti’den Daltonlar afişi / Günün Resmi

Filed under: Güncel Yazılar — serzenis @ 8:58 am

daltonlar.jpg

Başbakan ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Samsun mitingi için parti teşkilatı tarafından hazırlanan pankartlar büyük ilgi gördü.

AK Parti’nin yaptırdığı ilk pankartta MHP lideri Devlet Bahçeli “iplikçi abi” sıfatıyla “İdamı ben kaldırdım kimseyi astırmam

UZAN’A GENÇ ABİ

Genç Parti lideri Cem Uzan “genç abi” sıfatıyla “9 trilyonu ben değil babam aldı

AĞAR’A AĞIR ABİ

DP lideri Mehmet Ağar “ağır abi” sıfatıyla “Meclise gidecektim okçu abim kızdı” 

BAYKAL’A OKÇU ABİ

CHP lideri Deniz Baykal, “okçu abi” sıfatıyla “Ben kriz için varım” düşünceleriyle montajlanan “kelle” fotoğrafları eşliğinde karikatürize edildi

4 Yorum »

  1. Tayyip bey (!) bu afişle kimin kültüründen beslendiğini bir kez daha afişe etti.

    Kendisi de büyük ihtimalle Red Kit rolündedir.
    Hani şu amerikanın ali çıkarlarını korumak için yırtınan kıldan tüyden kahraman var ya…

    Köpeğiyle atının kimlerin olabileceğini söylemek istemiyorum.Ya da ne bileyim Red Kid’in karşılığı başkası olup; o diğer iki elemandan birisi de tayyip olabilir.

    NOT:Sevgili Müslüman Kardeşlerim!Birisi bir haksızlık yapmışsa yada yanlışı düzeltememişse bunu yanlışını savunmanın da alemi yok.

    NOT2:Oku! ”Amerika Diye Bir Yer Yok”Murat Zelan……Amerikanın gerçek tarihini.

    o zaman göreceksiniz red kit in ve daltonların aslında kimler olduğunu.

    Yukarıdaki dört zavallı nerede duruyor.onlar sadece yanlış örnek.
    İsimlerini bile ağzıöıza almaya değmez.

    Yorum tarafından İlhan Çebi — Temmuz 9, 2007 @ 7:53 pm | Cevapla

  2. sayın tayip erdogana binlercekez tşk ben vede ailem razıyız RABBİMDE sizden razı olsun size anandık güvendik sonuna kadar yanındayız yolunuz acık olsun…benim tek sıkıntım var işsizlik ne olur bi care…tekrar diyorum ALLAH yardımcınız olsun hayırlı ömürler versin sizi ve sizin gibileri başımızdan kesmesin bir vatardaşınızın dileyi vede isteyi.

    Yorum tarafından zeynep durular — Temmuz 22, 2007 @ 9:49 pm | Cevapla

  3. Sayın başbakanım Allah yolunu açık etsin.Bu muhteşem bir zaferdir.Demokrasi kazandı.Statükoculara en güzel cevaptır.Umarım gereken dersi almışlardır.Şimdi inşallah Cumhurbaşkanıseçimi vardır.Allah yardımcınız olsun

    Yorum tarafından suat durular — Temmuz 22, 2007 @ 9:55 pm | Cevapla

  4. ekonomist cem uzan a da siyasete soyunur soyunmaz çamur atılmış ışte.

    Yorum tarafından BAKİ GÖRÜNMEZ. / ADANA. — Ekim 9, 2008 @ 6:14 pm | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

