…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Haziran 23, 2007

YAHU VALLA TÜRKİYE MÜSLÜMAN BİR ÜLKE / GERİCİLER

Filed under: Komşulardan Seçmeler — serzenis @ 7:01 am

       www.gericiler.wordpress.com ‘dan alıntıdır.

Pek değerli din düşmanı kartel medyam ve vatandaşlarım,

Satırlarıma başlamadan önce, Allahın, o güzel beyninize akıl vermesini tüm kalbimle diliyorum. Âmin…

Türkiye Müslüman bir ülkedir.
Bakın çok ciddiyim Türkiye harbiden Müslüman bir ülkedir. İsterseniz gugıldan araştırın. Size Türkiye nin Müslüman bir ülke olduğunu söyleyecektir. Yani bende gugılın yalancısı olayım bari.

Uzun uzun araştırmalar, kazılar, kazmalar sonucu Türkiye nin Müslüman bir ülke olduğu ortaya çıkıyor.
Sonuç böyle çıkıyorsa ne yapalım yani. Zorla Türkiye Müslüman bir ülke değil diyemeyiz dimi ama. Canım ciğerim din düşmanı kartel medyam ve vatandaşlarım.

Siz şimdi dersiniz ki: hadi len oradan. Türkiye nin Müslüman bir ülke olduğuna sadece Kadir inanır.
Evet evet dersiniz siz. Siz ne yere bakan devlet yıkan bişeysiniz siz.

Ama gugıl bile inandığına göre ve bu gugılın kadir inanır ile bir akrabalık bağı bulunmadığına göre demek ki buna çoğu insan inanıyor.

Siz şimdi yine dersiniz ki: bu gerici mahlûk bize ne demeye çalışıyor.
Evet, ben ne mi demeye çalışıyorum.

Türkiye de bir lisenin bodrum katında öğrenciler namaz kılıyor diye din düşmanı medyamız bir haber yapmış.

Aaa aaa aaa. Ne anormal ne vahşet verici bir olay. duydunuz mu vatandaşlarım. Öğrenciler namaz kılıyor, hem de lisenin bodrum katında.

Eyvahlar olsun yandık biz yandık.

Yani o yaştaki çocukların o bodrum katında el ele kol kola dudak dudağa geleceğe dönük fuhuş alıştırması yapması gerekirken, utanmadan, küstahça bodrum katında namaz kılıyorlar.

Eyvahlar olsun. Türkiye bu hale nasıl gelir. Türkiye bu kadar nasıl geriler. Biz bu utançla nasıl batılıların yüzüne bakar, onların mis kokulu tezeklerini temizleriz…

Evet.
Ben şahsen o haberi izlerken çok güldüm. Gerçi ben bu tip haberleri izlerken çok gülerdim amma bu sefer daha bir sesli güleyim dedim.-ki güldüğümü herkes duysun diye.

Kartel medya maymunları, köpekleri kısaca animal ları haberi öyle anormal bir durummuş gibi gösterdi ki, insan bir anda dumura uğruyor. İnsanın İçten içe: len bu ışınlanma teknolojisi çıktı da ben haberi izlerken İngiltere ye mi ışınlandım acep diyesi geliyor.

Ama var ya yeminle söylüyorum ki Türkiye Müslüman bir ülkedir. Elden ne gelir kader böyle yazılmış pek değerli din düşmanı kartel medyam ve vatandaşlarım… Tutmak lazım. Ne mi. yas yas…

Saygılar sevgiler

HaSSaN Alp ArSLaN

GERİCİLER.WORDPRESS

Reklamlar

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: