…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Haziran 8, 2007

Kime oy vereceksiniz?

Filed under: Güncel Yazılar — serzenis @ 7:51 am

 

Her kim ki tarafsız olduğunu söylüyorsa bugünlerde, bilinki yalan söylüyor. Taraflı ile tarafsızın birbirine karıştığı bir dönemi yaşıyoruz çünkü.
Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer‘e  “tarafsız” gözüyle bakmak mümkün mü?
Hayır!
Üniversiteler tarafsız mı peki?
YÖK tabii ki…

                                   ***
Biz gazeteciler tarafsız mıyız sizce?
Hayır!
İtiraf ediyorum; ben tarafsız değilim, tarafım!


Ben bütün umudunu askerin postalına bağlayan siyasilerin tarafı olamam. Bu ülkenin yurttaşı olarak ben, darbe çığırtkanlığı ile siyasi geleceğini garanti altına almak isteyen siyasilerin tarafı olamam. 27 Nisan gecesi, Türkiye’yi yöneten sivil iktidara verilen muhtıraya alkış tutanların tarafı da olmadım, olmayacağım!
Yalnız değilim ben!
TKP‘nin dışında, hayatı boyunca başka bir partiye oy vermeyen arkadaşım Volkan Mengen bile benimle aynı görüşte. Hepimiz 22 Temmuz sabahı sandığa giderek, demokrasiden yana taraf olmaya kararlıyız!

                                            ***
Oyum kime o halde?
Oyumun rengi belli aslında.
Bir tek parti ismi vermedim yukarıda.
Anlatamadıysam eğer, şöyle söyleyeyim…
Oyum haram olsun korkaklara…
Halktan kopanlara da…

Hadi Özışık

2 Yorum »

  1. dostum senin oyunun rengi belli tabi

    değişşimin rengi

    reel politiğin yani

    susuzluğunu kolayla gidermeye çalışanların…

    sezai karakoç’un fırat-dicle koalisyonuna burun kıvırıp BOP eşbaşkanlığını gönülden yapanların

    ve de her türlü soysuzlaştırmaya boyun eğenlerin

    partisinedir senin oyun

    tabi senin oyunla oynanıyor bu oyun

    eskiden olsaydı sana selametle derdim

    ama sen bunu da bir kompleksle karşılarsın

    o zaman sana adalet ve kalkınmayla

    Yorum tarafından ilhan çebi trabzon araklı — Haziran 18, 2007 @ 3:03 pm | Cevapla

  2. BİZ OYLARIMIZLA BÜYÜMEYİ PLANLIYORUZ. YA SİZ.?

    Yasaların herkese eşit olamıyacağı anlaşıldı. CHP 1960 dan günümüze Demokrasiye, cumhurriyetimize inamamış, Askerin gücüne inanmış ve o gücle sonuc almış Türkiyeyi geriye hemde her zaman geriye doğru ilerlemesni sağalmış bir oluşum oldu.Ülkenin demokratik rejmine uyum sağlayamaıyor.demokrat halkın gereğini yapacağını sanıyorum.Meclisde, Meclis kuralalrını uygulamayı öğreninceye tek girmemeli hele Deniz Baykalla asla işsizlik için gazoz hane bile kuramayana koskoca bir ülke nasıl emenet edilir.
    KENDİ HALİNDE KALIRSAN BİR DAMALSIN AMA BÜTÜNÜNE KATILIRSAN BİR DERYA OLURSUN

    Yorum tarafından Ahmet ASLAN — Haziran 29, 2007 @ 11:36 am | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

