…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Haziran 7, 2007

Bu sabah yağmur var İstanbul’da

Filed under: DENEMELER — serzenis @ 8:40 am

Günlerce süren sıcaklar neticesinde, Türkiye siyasetiyle paralel olarak büyük alçalışa geçen barajlardaki su seviyesi de korkutucu boyutlara ulaşmıştıki, gök yüzü sonbahardan kalma gri bir tona büründü.

Ben böyle havaları severim. Orhan Veli diyor ya;

beni bu güzel havalar mahvetti

böyle havada istifa ettim

evkaftaki memuriyetimden

tütüne böyle havada alıştım

böyle havada aşık oldum

Siyasetten sıkılmıştım hani. Şuraya yazabilecek ‘daha iyi’ bir şey arıyordum ki ipil ipil başladı atıştırmaya. Sonra o tarif edemediğim sesi duyuldu birden. Güzel gitti yani.

Siz de artık her neredeyseniz. İster çok masalı, çok dahili nolu soğuk bir işyeri olsun, ister yanınızda çayınız mutlu yuvanız olsun. İster bir internet cafe olsun. Yağmurun tadını çıkartın.

Ama asla unutmayın…

1 Yorum »

  1. baran tu zaniye ku rıhma xwedeye. baran, ev tıştı ku neyi xwasti pak dıke. baran pakiya dılan, rumetiya cavane. alikariya asimanaye ku dıbe alikare erde. baran, daxwaziya erdeye ku qet kes nızan kuda te u kuda dıçe.

    Yorum tarafından serdar — Haziran 28, 2007 @ 1:52 pm | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

