…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Mayıs 31, 2007

Bu uyuyan adamı tanıyabildiniz mi?

Filed under: Devrim Naraları ! — serzenis @ 8:22 am

     İşten eve gelmiş, yemeğini yemiş, üzerine çöken ağırlığı bastıramamış, oracığa kıvrılıp yatmış bir adam görüntüsü çizse de o bir ülkenin devlet başkanı? Tanıyabildiniz mi?

Ortadoğu’nun en güçlü devletlerinden birinin başındaki adam olsa da o sıra dışı, mütevazı, münzevi bir lider! Pakistan’dan Lübnan’a kadar bütün bölgeyi etkileyen, nükleer meydan okuyuşuyla dünya pazarlığa zorlayan ülkenin lideri…

Protokolü önemsemiyor, kadınlarla tokalaşmıyor, yol kenarında namaz kılıyor ve rahatlıkla her yere bağdaş kurup zeytin ekmek yiyebiliyor.

O İran İslam Cumhuriyeti Devlet Başkanı Ahmedinejad!..

www.dunyabulteni.net  

29 Yorum »

  1. valla ben bu lideri çok kıskanıyorum 🙂 onun yerinde olmak çok isterdim.adam tam bir HALK LİDERİ.önce ADAM GİBİ ADAM olacaksın gerisi gelir zaten…

    Yorum tarafından gericiler — Mayıs 31, 2007 @ 8:38 am | Cevapla

  2. cidden bu kadarıda olmaz ya. bu adam gerçekten samimi. diğer politikacılarada benzemiyor gördüğüm kadarıyla. Doğruyuda her yerde söylüyoor. Ne diyelim. Bizim ülkemizede şöyle bir adam gelse fena olmaz . İçten olsun samimi olsun

    Yorum tarafından serhatxx — Mayıs 31, 2007 @ 1:41 pm | Cevapla

  3. Gerçek örnek bir lider halktan biri daha ne söylenebilirki.

    Yorum tarafından İbrahim — Haziran 4, 2007 @ 10:54 am | Cevapla

  4. bende yani otvav derimki aldanmayalım ve gafilce olmayalım dinsiz olup adaletiyle hakkaniyetiyle tarihe nam salmış bir sürü lider ve önder yönetici vardır sasanilerde olan adaletiyle meşur şirvan da bunlardandı oğlunu astıracak kadar aldil bir kraldı yöneticiydi

    ve daha bir sürü tarihi alıntı vardı kaynak eserlerde ama şiaya mensup olan bu adam isterse adaletiyle dünyayı adalet denizine boğsa yinede emin olunmayacak bir inanca mensuptur şiadandır ve şiada ehli sünnetin bu gün önündeki inaçsal olarak en büyük tehlikedir şia bizim imam ve önderlerimize göre sapkın ve ehli bidaat bir mezheptir fırkayı naciye değildir

    ashabı kirama ve ilk dört halifeye söverler kaynak isteyenlere en sağlam olan kaynakları sunabilirim muaviye efendimize bile lanet okurlar

    bu resimlere bakıpta duygusallığa kapılıp aldanmayalım 60 milyon nufusu olan ıranı yöneten birinin böyle yaşam sürmesi onun doğru olan yolda olduğunu göstermez sadece göstereceği şey halktan kopuk olmayan mütevazi olarak yaşamayı seçmiş biri olmayı gösterir

    takva ile bu resimler arasında ilişki kurmak insanı gaflete düşürür bu konuda islam alimlerinin güzel örnek açıklamaları var dır neyse şia sünnüliğin ortadoğudaki münafık inanıyormuş gibi gözüken malum kesimden israilden yahudilerden ve misyonerlerden sonra en büyük düşmanıdır

    fikirsel boyutta yok edilmesi gereken bir inançlar sistemidir

    Yorum tarafından otvav video — Haziran 5, 2007 @ 9:15 am | Cevapla

  5. tabi bu arada ALLAHUL ALEM demeyi unuttum

    yani en doğrusunu ALLAH bilir

    Yorum tarafından otvav video — Haziran 5, 2007 @ 9:20 am | Cevapla

  6. bizler temiz siyaseti tercih ederiz. . Dürstlük ve doğallık ise baş tacımızdır. . Tabiki her açıdan değerlendirilmesi gerekir. Bir fotoğrafa bakarak ne bir kişiyi kral yaparız ne de soytarı. Biz, millete minnet borcu olduğunu bilen liderlerin arkasındayız. .

    Yorum tarafından serzenis — Haziran 5, 2007 @ 3:56 pm | Cevapla

  7. ŞİA HAKKINDA ÇOK KÜÇÜK MİLYONDA BİR İZAH

    eğer dediklerim kendi görüşümse ALLAH beni cennetine almasın

    İMAMI AZAM NUMAN BİN SABİT KENDİSİ ENBÜYÜK İMAMDIR VE EHLİ SÜNNETİN NURUDUR İMAMI ŞAFİ İMAMI MALİKİ İMAMI HANBELİ İMAMI TİRMİZİ CÜNEYDİ BAĞDADİ HÜCCETÜL İSLAM GAZALİ İKİNCİ BİN YILIN MÜCEDDİD İMAMI RABBANİ ELFİSANI VE SÜHREVERDİ HASANİ BASRİ HASAN ŞEZALİ İMAM YUSUF İMAM MATURUDİ İMAM EŞARİ VE DİĞER binlerce olan ehli sünnet alim ve imamlarına evliyalarına Göre şianın hükmü sapık bir fırkadır ehli bidattır

    not: en büyük islam alim ve müçtehidlerinin müceddidlerinİN isimlerini verdim hepsini vermeye ömrüm ve imkanım yetmezdi bu ismini verdiğim yüce varlıkların ve iman önderlerinin HİDAYET NURLARININ kitaplarına bakın bakalım bunlar hakkında ne hükme varmışlar

    ve yukarda ismini saydığım yüce evliya ve asfiyalar bu gün dinimizin olmazsa olmaz yegane savunucuları ve yayıcılarıdır eğer bu gün EFENDİMİZ SAV. in bir hadisini okuma imkanımız varsa sözleri günümüze kadar geldiyse bunların sayesinde çalışmaları ve gayretleri vei islama adadıkları hayatları sayesinde gelmiştir

    bunlarında (ismini verdiğim müceddid ve müçtehidler) yalan söylediğini bu güne kadar çıkıp bir ALLAHIN kulu diyememiştir

    ARABİSTANDAN MISIRA KADAR ENDONEZYADAN TUT NİJERYAYA KADAR YAKUTİSTANDAN AMERİCAYA KADAR TÜM İNANÇ VE DİNSEL AKAİD ESASLARINI BUNLARIN SAYESİNDE KİTAPLARI VESİLESİYLE ÖĞRENDİK BUNLAR O KİTAPLARI YAZMASA HZ RESULÜ EKREM EFENDİMİZİN HADİSLERİNİ KİTAPLARA AKTARMASA BİZLER İSLAMADAN HABERDAR DAHİ OLMAZDIK BÖYLE İNSANLARIN HÜKÜMLERİDE ÜMMETİ BAĞLAYICIDIR

    BU GÜN FETULLAH GÜLEN HOCALAR(BU ARADA FETULLAH GÜLEN TARİKATA KARŞI OLDUĞU İÇİN KENDİSİNİ REFERANS OLARK GÖRMEM) MAHMUT EFENDİ HAZRETLERİ ADIYAMAN EVLİYALARI ELMALILI HAMDİ YAZIRLAR VARSA NECİP FAZIL ÜSTADLAR VARSA BUNLARIN KİTAPLARI ÇABALARI İSLAMİ MÜCCADELELERİ VE TEBLİĞLERİ SAYESİNDE VAR VE BİZLERDE DİNİ BU YAKIN ZAMANDAKİ KİŞİLERİN SOHBET VE TELKİNLERİYLE ÖĞRENİYORSAK

    BUNLARIN(O BÜYÜKLERİN) AĞZINDAN ÇIKAN HÜKÜMLER BAĞLAYICIDIR VE İRANIN ŞİASI YOK EDİLMESİ GEREKEN BİR GEREKLİLİKTİR VE İKİ BAŞLILIĞA NEDEN OLMAKTADIR İSLAM ALEMİNDEN ALEVİLERDE YOK EDİLMESİ GEREKEN BİR BATIL SAPKIN İNANIŞTIR (öncelik tabiki alevilerde)

    SAYIN SERZENİŞ KARDEŞ BEN SANA GEREKÇELERİNİDE DİYİM BİR BU YARATIKLAR HZ ÖMER HZ OSMAN HZ EBA BEKİR EFENDİMİZE ZALİM DERLER LANET OKURLAR VE SÖZDE HALİFELİĞİ HZ ALİ EFENDİMİZDEN GASP ETTİKLERİNE İNANÇSAL OLARAK İNANIRLAR İNANÇLARININ TEMELİNİ OLUŞTURAN İMAMENT DENEN BU ÇARPIK İNANIŞ BUNLARIN EN BELİRĞİN ÖZELLİĞİDİR İKİNCİSİ BUNLAR YANİ BU SAPIKLAR SAPKINLAR HZ AİŞE ANAMIZA AĞZA ALINMAYACAK KÜFÜRLER EDERLER HAKARETLER EDERLER HZ MUAVİYE EFENDİMİZE SÖVERLER LANET OKURLAR

    SORARIM SANA SAYIN SEZENİŞ SEN DİNİN PEYGAMBERİ OLAN HZ RESULÜ EKREM SAV. IN HANIMINA SÖVECEKSİN AĞZA ALINMAYACAK HAKARETLER EDECEKSİN ONDAN SONRA MÜSLÜMANIM DİYE ORTALARDA CİRİT ATACAKSIN BÖYLE MANTIKSIZLIK OLURMU YERİ VE GÖĞÜ YARATAN ALLAH SENİN İMANINI KABÜL EDERMİ

    BU ARADA HZ AİŞE ANAMIZA HAKARET ETMELERİNİN NEDENİ HZ ALİ EFENDİMİZLE SAVAŞMASIDIR DEVAM EDELİM SEN PEYGAMBERİN DOSTLARINA YARDIMCILARINA EN BÜYÜK MÜDAVİNLERİNE SÖVECEKSİN SONRA BEN PEYGAMBERE İMAN EDİYORUM DİYE İDDAN OLACAK BU NEBİÇİM İŞTİR

    KANITLARA GELİNCE CAFİRİLERİN SİTESİ VAR TÜRKİYE SİTESİ ORAYA GİR BAK VE HZ ÖMER HZ OSMAN HZ EBA BEKİR VE HZ AİŞE ANAMIZ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ NELERDİR TAMAMEN KAFİR FASIK GİBİ ÇİRKİN İFTİRALARLA DOLU CAFERİLİKTE ŞİANIN EN BÜYÜK MEZHEBİDİR KOLUDUR BİZDEKİ HANİFİLİK GİBİ

    KÜÇÜK BİR NOT GAZALİ HAZRETLERİNE GÖRE BUNLARIN HEPSİNİN ÖLDÜRÜLMESİ CAİZDİR ZEYDİLER RAFİZİLER İSMAİLİYYELER VE DİĞER KÜÇÜK BOYUTTAKİ GURUPLARIDA DAHİL OLMAK ÜZERİ
    (tabi kadınlar yaşlılar buluğa ermemiş gençler hariç)

    BUNLARI BİLMEK ÖĞRENMEK SAĞLAM KELAM VE MEZHEPLER TARİHİ KİTAPLARIDAN ÖĞRENMEK BİZLERİ KARAR ALIRKEN VE BAZI KESİMLERE YAKLAŞIM SERGİLERKEN AYAĞIMIZIN HAKKANİYETTEN VE KURAN ÇİZGİSİNDEN KAYMAMAMASINI SAĞLAR TEKRAR SELAM VE DUA İLE

    SON SÖZÜM BUNLARIN YOK EDİLMESİ LAZIM

    Yorum tarafından otvav — Haziran 6, 2007 @ 8:25 am | Cevapla

  8. Konumuz itikadi değil ki. Söylediklerine büyük ölçüde katılıyorum. En iyisi mi sen bu haberin özünü bir daha oku ve Ahmedinejad’ı diğer devlet başkanlarıyla karşılaştır.
    Sadece Ahmedinejad da değil hani. Ernesto Che Guevera, Gülbeddin Hikmetyar, Gandhi ve Mandela da aynı doğrultudadır…

    Yorum tarafından serzenis — Haziran 6, 2007 @ 8:41 am | Cevapla

  9. NETİCEDE

    ben derimki netice olarak bu gibi insanlara pirim vermemek lazım yoksa senin dediklerine aynen katılıyorum sadece şunu kast ettim hadiste geçiyor ya sahih hadiste bir kötülük gördünüzmü elinizle düzeltin buna gücünüz yetmezse dilinizle düzeltin buna gücünüz yetmezse kalbinizle bugz edin

    bu olaya uyarlıyacak olursak bizim gücümüz batılı yok etmeye yetmeye bilir ama kalbimizle böyle insanlardan nefret etmeliyiz ve yaptıklarını kalben tasrif etmemeliyiz cennetteki makamların en büyük ve en son noktası rıza makamıdır yani ALLAHIN kulundan razı olma makamıdır buna ulaşabilmenin yolunuda EFENDİMİZ SAV. hadislerinde açık net ümmetine öğretmiştir ALLAH için bir kişiyi sevmek ve ALLAH için bir kişiden nefret etmektir

    biz birbirimizi ALLAH için sevmeli ve ALLAHIN düşmanlarındanda ALLAH için nefret etmeliyiz bu bağlamda yani böylelerine pirim vermemeliyiz

    mesela örnek ben cahil ve islami ilimlerde bilgisi olmayan anne babamdan öğrendiğim islami bilgimle senin siteye giriyom ve bu resimleri izliyorum kalbimde bu adama ve iranlılara karşı bir sevgi oluşuyor sonra gel zaman git zaman bir ağbim beni bir sohbete götürüyor ve ehli sünnetin önemi ve şianın bidaatları hakkında sohbbet veren büyük bir zata gidiyoruz ben burada gördüğüm bü resimlerin etkisiyle o hocanın dediği anlattığı hakikatlere şüphe ile yaklaşıyorum ve bir ikileme düşüyorum ve kafamda bazı sorular oluşuyor ve cahil biri olduğumdan dolayı hocanın dediklerini kabul etmeyip bu adamın hayalimde canlandırdığım güzel iyi biri olduğu kanatine varıyorum ve hocayı yobaz gerici olarak görüyorum .

    yani serzeniş kardeş buna sebep olmamak içinde gayret göstermeliyiz valla sitelere öyle tip içki içen karıya kıza giden zina yapan cumadan başka camiye gitmeyen islamın şartlarını imanın şartlarını bilmeyen kişiler giriyor bunları kalbide zayıf iman bilgisi olduğundan dolayı kolay kayıyor

    yoksa dediğin gibi konumuz ittikad değil

    sadece ben çok katı ve aşırı selefci olduğu için biraz tahmülsüzüm bu tip insan bozuntularına

    neyse her şeyin en doğuru olanını bilen yüce mevlamız ALLAHTIR o bizleri haktan ayırmasın hakkı hak bilip yapmayı batılı batıl bilip ondan sakınmayı bizlere nasip etsin

    bu arada ebediyyen yanacaklar diye bir iddam yok ama ittikadlarının bozuk olması ve bazı konularda gaflete düşmeleri bunları çelişkili duruma düşürmüştür kasttettiğim şia kafir olmamakla birlikte aynı kıbleye yöneldiğimizden dolayı kesin kafirdir dememiz imkansız islam alimleri ne demiss o kabulümüzdür ve işittik itaat ettik

    ben sadece onların kaynakalarında olan bilgileri buraya aktarmaya çalıştım yoksa kendi grüşümü asla beyan etmem benim görüşüm yoktur islamda kuran ve sünnetin ve islam alimlerinin ne buyurduğu önemlidir benim kanatim bir hiçliktir

    aleviler gelince

    ALLAHA VE ONUN ZATİ VE SUBUTİ SIFATLARINA YEMİN EDERİMKİ HEPSİ KAFİR MÜNAFIKTIR
    KURANDA AÇIK NET EMREDİLEN BİR ŞEYİ İNKAR İNSANI KÜFRE DÜŞÜRÜR ALEVİLER NAMAZI İNKAR EDERLER KENDİ İBADETLERİ VARDIR ORUCU OTUZ GÜN TUTMAZ ONİKİ İMAM ORUCU TUTARLAR CUMAYA GİTMEZLER KURANDA ALLAH CUNMA SÜRESİNDE CUMAYI AÇIK NET EMREDİYOR VE BİNLERCE SAPIKLIK VE DİNSİZLİKLERİ VARDIR BUNLARIN BUNLAR KAFİR OLMUŞLARDIR

    VE BİZ MÜSLÜMANLAR EFENDİMİZİN SAV. VE ONUN ASHABININ YOLUNDAN GİDENLER NE YAZIKKİ BU GÜN ÇOK KORKAK PSIRIK DAVRANIYORUZ ÖLÜMDEN KORKTUĞUMUZDAN DOLAYI BUNLARDAN ÇEKİNEREK HAREKET EDİYORUZ

    ECELE KİMSE ENGEL OLAMAZ NE BİR AN ÖNE NE BİR AN GERİ ALAMAYA KİMSENİN GÜBÜ YETMEZ AMA BİZLER MALESEF KURANA SIKI SIKIYA SARILIP TESLİM OLMADIĞIMIZ İÇİN ALEVİLERDEN KORKUP ONLARIN SAPIKLIĞINI HAYKIRAMIYORUZ

    BEN KENDİ ADIMA SÖYLÜYORUM ONLARDAN KORKAN ONLAR GİBİ OLSUN TÜRKİYE EHLİ SÜNNET VEL CEMAATTİR ONLARDA ASİMİLE EDİLMESİ GEREKEN EN BÜYÜK SAPIK FIRKADIR

    ALLAH KURAN VE SÜNNETİN NURUNDAN EFENDİMİZİN YOLUNDAN BİZLERİ BİRAN AYIRMASIN VE AHIRETTE EFENDİMİZİN SANCAĞI ALTINDA BULUŞMAYI VE SALİHLERLE SIDDIKLARLA ŞEHİTLERLE EVLİYALARLA PEYGAMBERLERLE HASŞROLMAYI YANİ CENNETE EL ELE TUTUP GİRMEYİ BİZLERE NASİP EYLESİN

    YILMADAN GEVŞEMEDEN SEBATLA İSTİKRARLA BU DİN DÜŞMANI KÖPEKLERLE SAVAŞAAĞIZ CİHAD BİZLER FARZ KILINMIŞTIR FİKRSEL CİHAT CEPHEDE CİHAT MALLARIMIZLA CİHAT HERKEZ ANNLADIĞI ALANDA CİHAT EDEREK DİN DÜŞMANI KÖPEKLERİ YOK ETMELİYİZ

    NEYSE BEN DEDİĞİM GİBİ AŞIRI RADİKAL AŞIRI SELEFCİ AŞIRI MUHAFAZAKAR OLDUĞUM İÇİN BUNLARIN VARLIĞI BİLE BENİM İÇİN DAYANILMAZ BİR İŞKENCEDİR

    kardeş fazla uzatmıyım amacımız islam düşmanlarının sistemlerini yıkmak yok etmek olsun amacımız islamın ahlak boyutunu yaşayabilme gayreti olsun amacımız evliya gibi ALLAH aşkını içimizde yaşamak olsun buna ulaşmak için mücadele vermek olsun amacımız islamın emir ve yasaklarını cizgı ve hudutlarını öğrenme gayretinde olmak olsun

    ALLAH sana hayrı versin ALLAH seni iyilerin muttakilerin ebrarların zahidlerin yolundan ayırmasın tabi bu arada bunları banada versin ÜMMETİ MUHAMMEDE (sav) versin amin

    ALLAH rahmetine cümlemizi nail eylesin sevdiği razı olduğu kullar eylesin evliyaullah büyüklerimizin himmetlerine teveccühlerine mazhar eylesin PEYGAMBER EFENDİMİZ SAV. in şefaatine nail eylesin amin….

    Hamd Alemlerin Rabbi Olan Toplamma Gününün Sahibi Olan ALLAHA Olsun.

    Yorum tarafından otvav — Haziran 6, 2007 @ 5:53 pm | Cevapla

  10. herşeye de önyargılı yaklaşmamak lazım

    Yorum tarafından gericiler — Haziran 7, 2007 @ 9:46 am | Cevapla

  11. TAMAM SAYIN GERİCİ KARDEŞ ÖN YARGILI OLDUĞUM TEK NOKTA VAR ODA BUNLARIN HESABININ BİR AN ÖNCE KESİLMESİDİR

    SAYIN GERİCİ TAMAM BENİM DEİKLERİM ÖN YARGI (ÖN YARGININ TANIMI: BAZI ŞEYLERİ BEYİNDDE AŞIRI DERECE BÜYÜTÜP FOBİ HALİNE GETİRİP O HAKKINDA DÜŞÜNÜLEN ŞEYLERE ŞARTLANMIŞ ŞEKİLDE BAKMAK O NESNEL VE NESNEL OLMAYAN ŞEYLERE GERÇEĞE DAYANMIYAN DUYULARLA ALGILANMADAN HİSSİYATLA YAKLAŞIP HÜKÜM VERMEK BAKIŞ AÇISI GELİŞTİRMEK)İSE SEN ÖN YARGILI OLDUĞUM CÜMLELERİN ALTINI ÇİZ BANA BİLDİR VE EĞER AKSİ SÖZ KONUSU İSE DEDİKLERİM ZANNA DAYANAN BİLGİ İSE

    SEN HAKKANİYET TARAFINDA OLAN İSLAM ALİMLERİNİN KİTAPLARINDAN BANA BUNLAR HAKKINDAKİ ÖN YARGILI OLMAYAN GÖRÜŞLERİ GETİRİRSEN BENİM ORTAYA ATTIM VARSAYIM VE BEYANATLARIN ÖN YARGILI OLDUĞU KANITLANACAKTIUR

    AMA ŞUNU BELİRTEYİM DEDİKLERİMİN KELİMESİ CÜMLESİ İSLAMIN MEZHEP UZMANLARINA GÖRE YALAN VE ÖN YARGI İÇERİYORSA BEN BİRDAHA İNTERNET AĞI ÜZERİNDEN ASLA BUNLAR HAKKINDA YORUM YAPMAMA KARARI ALACAM

    AMA DEDİKLERİM DOĞRU İSE GERCİ KELİMESİ KELİMESİNE EN SAĞLAM MEZHEP KİŞTAPLARINDA AYNI BİLGİLERİ BULUP SİZLERE SUNABİLİRİM HATTA İLAHİYAT FAKÜLTELERİNDE SIRF BU İŞ ÜZERİNE UZMANLIK YAPAN KELAM KÜRSÜLERİ VAR VE ULUSLARARASI KELAM KÜRSÜSÜ UZMAN AKADEMİSYENLERİ VAR ONLARIN BİRİ ÇIKIP DEDİKLERİMİ TEYİT ETMESİN GERÇİ BU İMKANSIZLA EŞ DEĞER BİR ŞEY BEN YORUM YAPMAYI BIRAKACAM

    AMA LAKİN BENİM DEDİKLERİMDEN FARKLI DİYECEKLERİ SADECE ŞU BU DEVİRDE BİR SÜRÜ İSLAM DÜŞMANI VARKEN BU KONULARI AÇMAK DOĞRU OLMAZ MIŞ BU DEVİRDE ONLARLA ŞAVAŞACAK ÇOK GÜÇLÜ BİR SÜNNİ ŞERİAT DEVLETİ OLMADIĞI İÇİN ONLARI O YANLIŞDAN ALI KOYMAMIZ İMKANSIZ GİBİ EKLEMELER EDECEK KENDİ ZİHNİNİN ÜRÜNÜNÜ İLAVE EDECEK

    AMA BEN İLAVE FALAN YAPMIYORUM SADECE AŞIRI DAVRANDIĞIM EK NOKTA BUNLARA YAŞAM HAKKI TANINMAMASINI İSTEMEMDİR BUDA YANLIŞ DEĞİL KİTAPLARDA VAR OLAN BİR GERÇEK AMA HER DOĞRU HER YERDE HER ÖNÜNE GELENE SÖYLEENMEZ

    MESELA ADAMA SORSAN MÜSLÜMANLAR BEDİR GAZASINA KAÇ KİŞİ KATIDILAR ADAM SANA CEVAP VEREMİYECEK KADAR İSLAMA SAPA KALMIŞ GELİPTE BÖYLE İNSANLARA DETAYIN DETAYI OLAN MEZHEPLERDEKİ FARKLILIK VE GAYRILIKLARDAN BAHSEDERSEN O ADAM SENİN DEDİKLERİNDEN Bİ HABER OLDUĞU İÇİN KENDİ ZANNIYLA KONUŞUR HÜKÜM VERİR

    HADİSTE BUYURULDUĞU GİBİ İNSANLARIN SEVİYESİNE GÖRE KONUŞMAK LAZIM

    SAYIN GERİCİ KARDEŞ DEDİKLERİNE HOŞ GÖRÜ İLE YAKLAŞIRIM AMA BENİM DEDİĞİM MESELELERİ İSLAMIN ÖNÜNDE OLAN BÜTÜN TEHDİTLERİN GÖZDEN KAÇAN BİR BOYUTUDUR

    GERÇİ SENDE HAKHLISIN AŞIRI RADİKAL MUHAFAZAKAR İNSANLARIN BÖYLE KONULARDA ULU ORTA BEYANATLARDA BULUNMASI NE KADAR DOĞRUDUR TARTIŞILIR

    HERŞEYDE ÖN YARGILI YAKLAŞMAMAK LAZIM DEDİĞİN BAZI MALUM İÇERİKLİ SİTELRE VE MÜNAFIKLARSA ONLARA ÖN YARGILI GERÇEKTEN YAKLAŞILMAMALI ONLARA CEVAP VERMEMEK ONLARI KALE ALMAMAK EN BÜYÜK CEZADIR ONLAR İÇİN ÇÜNKÜ İNSAN ÖLÜNCE DEĞİL UNUTULUNCA ÖLÜR O MALUM KİŞİLERİDE -KAE ALMAMAK CEVAP VERMEMEK LAZIM ONLAR VERİLECEK EN BÜYÜK CEZA BU OLSAK GEREK

    POZİTİF DÜŞÜNCENİN BARDAĞIN YARISINI DOLU GÖRMENİN GÜCÜNE İNANIRIM AMA SELEFCİ OLDUĞUMUZDAN DOLAYIDA YARISININ BOŞ OLARAK OLDUĞUNU GÖRMEK BİZ DAHA MANTIKLI GELİR

    BU KONUDA UZMANLARA DANIŞ UZMAN KELAM UZMANLARINA İTTİKAD UZMANLARINA VE AKADEMİSYENLERİNE BU YAZILARIMI KOPYALAT YAZICIDAN ÇIKTI AL VE OKUT BAKALIM NE DİCEKLER

    NOT : KORKAK PISIRIK OLANLARA GİTMER GERÇEĞİ İSTER İSTEMEZ KORKTUĞUNDAN DOLAYI DİYEMİCEKTİR

    _OTVAV

    Yorum tarafından otvav — Haziran 8, 2007 @ 8:21 am | Cevapla

  12. vaaay be hayrandım zaten birkere daha hayran oldum allah senin gibileri bizim başımızdan eksik etmesin gerçek lider gerçek insan işte sensin ve senin gibi rehber hasan nasrallah ve sizin gibi olanlar allah yar ve yardımcınız olsun

    Yorum tarafından mehti — Temmuz 8, 2007 @ 8:43 pm | Cevapla

  13. otvav kardeş yazdıkdır ya sırf şiaya olan kinden dolayı insan harcanırmı ahmedi nejat ın takvasını konuşmak bize mi kalmış lüks içinde yaşayabilecek bir lder bukadar mütevazi yaşıyor diye takdir edeceğinize tüm müslümanları(ister şii olsun ister sünni) onurlandıracak şekilde israil’e kafa tutan bir lidere hiç olmazsa saygı duyalım dimi üstelik şiiler hakkındaki düşüncelerini birazdaha gözden geçirmeni tavsiye ediyorum umarım saygısızlık olarak algılamazsın ama ben bir şii yim namaz kılıyorum haramla tokalaşmıyorum oruç tutuyorum elimden geldiği kadar rabbim ne emrettiyse yapmaya çalışıyorum neden bizi insanlara yalnış tanıtıyorsunuz hiç bir şii ile vakit geçirdin mi ?

    Yorum tarafından mehti — Temmuz 8, 2007 @ 8:53 pm | Cevapla

  14. oktav arkadaştan Rabbim razı olsun o kadar seviyeli ve açıkca anlatmış ki düşüncelerini kanıtlarıyla beraber. Ahmedinejad konusuna gelince elbette ehli sünnetten değilse cezasını çekecek muhammed sav in şefaatine nail olmayacak, bu onun sorunu=) Ama selef bir yaşam biçimi seçmiş olmasının altında bir şeyler olabilir. Ben her zaman şüphecilikten yana olduğum için bu fotoları doğrulamak ve o adamı övmek istemiyorum! Örnek alınacaksa (Erdoğandan da örnek alınmaz ya!) şeyhler ve sağlam din adamlarından alınmalı. Sapkınlara karşı yumuşak olma kardeşim bak Irak kan ağlıyor İranda da yakın zamanda bölünme ve ayrımcılı – şii ve sünni arasında- başlayabilir. Gözümüzü açalım kim olduğumuzu bilelim dinimizin emirlerini yapalım biz gerisi Rabbime kalmış…
    Bu arada Gerici Kardeş, bu konularda biraz daha duyarlı ve ayrımcı olursaNIZ sevinirim .. ayrıca sitenize link veriyorum
    selametle

    Yorum tarafından elif _ hakdinimiz.blogspot.com — Temmuz 9, 2007 @ 2:41 pm | Cevapla

  15. Nasıl bakarsan öyle görürsün. Ben resme iyi baktım ve iyi gördüm. Şüphe duyulacak o kadar insan var ki listemde, ben önce liste başlarından başlarım şüphelenmeye.
    Resimleri analiz etmemize gerek yok. Resim resimdir. Resimde ne görüyorsak onu söylemeliyiz. Yok, bu yapmacık olabilir, öyle olabilir böyle olabilir deyip de boş yere zaman kaybetmeyin.

    kardeş,** Gerici Kardeş, bu konularda biraz daha duyarlı ve ayrımcı olursanız sevinirim ..** dediniz de,ne amaçla böyle dediğinizi anlamadım.üstelik konuyla da bir bağlantı kuramadım.kurmakta istemiyorum….

    Bakın dünya üzerinde eleştirilmesi gereken o kadar lider var ki. Bence bunun sırası değil.
    Selametle…

    Yorum tarafından gericiler — Temmuz 9, 2007 @ 4:08 pm | Cevapla

  16. esselamun aleykum
    Bakmakla görmek farklı şeyler evet. Ama biz bakarken “Vay be adama bak ne güzel müslüman mı diyoruz?” Bilmiyorum.. Eğer müslüman değilse niye bakıyoruz=) Bunun gibi bir şeydi anlatmak istediğim fakat ya ben anlatamadım veya siz anlamadınız. Seçici olmakla kastettiğim şuydu: Sapkın ve yoldan ayrılmış insanlara hayranlıkla bakmaya teşvik edebilirsiniz insanları. Yani bir insan bir resmin sahibini ve kişiliğini tanımıyorsa ona bir sempati bile duyabilir! Neden ki böyle bir şeye hiç gerek yoktu demek istiyorum. Söylediğim cümlenin altında bir şey aramayın çünkü yok sadece bazı konular siteye koyulurken daha ince ve anlayışlı olmanızı umuyorum her kişinin bakış açısı farklı isterseniz beni hiç kaale almazsınız fakat unutmayın ki insan eleştirildiği zaman başarıya ulaşır..
    Bu tartışmanın daha uzamaması dileğiyle din kardeşim..
    selametle kalın

    Yorum tarafından elif _ — Temmuz 10, 2007 @ 7:27 am | Cevapla

  17. eşari hazretleri bir şii idi sonradan ehli sünnete geçti ve bu gün ondan yola çıkarak kendi aklının ürünlerini islamın hükmüne ters görüşlerini beyan edenleri kınamıyorum onlarıda şia gibi görüyorum beklemede kalın eşari hazretlerinden yola çıkarak şianın ne mal olduğunu sizlere izah edecem karşıma en üstün zekalı şaida derinleşmiş alimi çıkarsanızda önem ve değer arz etmez göreceğiz okada şiayı tanımak isteyenler buyrun buradan sıraya girsinler
    ilerleyen zamanlarda ALLAH ömür verirse açıklamalarımı yapıcam

    Yorum tarafından youtube video izle google video izle dinle — Temmuz 10, 2007 @ 9:12 am | Cevapla

  18. resimde olan adam bir devlet adamı.yorum yapacaksanız devlet adamlığına yorum yapacaksınız.

    ben anlamıyorum neden hemen yok şii,sünni,alevi vs falan dini konulara dalıyorsunuz.

    karşımızda İran İslam Cumhuriyeti Devlet Başkanı Ahmedinejad var.bir din alimi falan değil.siyasi bir lider…

    karşılaştırma yapacaksanız,Ahmet necdet sezerle karşılaştırın. çünkü bunun kategorisine giriyor…

    17.numarada yorum yazan kardeş,konularla bahsettikleriniz arasında nasıl bir ilişki var?

    selametle…

    Yorum tarafından gericiler — Temmuz 10, 2007 @ 10:26 am | Cevapla

  19. bak güzel kardeşim konu uzamasın diyorum artık kapatalım, herkes kendi düşüncesini şiddetle savunuyor işte o yüzden sen bana çıkıp ta o adama yorum yapın deme, o herhangi birine yorum (iyi veya kötü) yapılmasını istemiyorsan o resim oraya koyulmamalıydı, tam anlamadım sen misin bu arşivi hazırlayan ama kim hazırladıysa iyi savunuyosun tebrik ederim.. Ben fikirlerimi söledim çünkü BEN İNSANLARI İLK ÖNCE DİNLERİNE GÖRE yargılarım evet sonra gelir onun bakış açısı, fikirleri.. Ama yine de gayri müslümana saygı ve sevgi gösterecek kadar da insaflıyım.
    Karşılaştırma konusunu anlamıyorum eğer sen siyasi kategoride bir ayrım yapacaksan resimdeki adamı takdir ederim fAkat ben bunu islami çerçevede normal bir müslüman olarak yapacaksam karşılaştırmayı dediğimmin arkasındayım, böyle tartışmalara girmek oldukça gereksiz çünkü burası bir forum gibi herkes dilediğini ve ne düşündüğünü yazıp çıkıp gider fakat ben gidemiyorum her seferinde bana laf söylüyorsunz..
    neyse bir daha bu konuyla ilgili bir şey yazmayacağım için ne istersen söyle konuyu kapatarak tartışmadan kurtulmuş ve rahatlamış olacağım.
    Esselamun aleykum

    Yorum tarafından elif _ — Temmuz 11, 2007 @ 7:06 pm | Cevapla

  20. otvav kardeşim sen ne kadarda derin müslümansın.şia ya dil uzatmak senin ve takip ettiklerinin ürünüdür.söyle bakalım şu saydığın Ebu Hanifeden tut gazaliye kadar tüm alimlerinin önderlerinin kaçı On İki İmamın makamından üstün onadan daha faziletli..sen otur kendi muhasebeni iyi yap.Muaviyeye efendimiz demişsin devam et sen Yezidede efendi diyeceksin.onlar senin efendin olsun…bizimkiler belli.ha birde korkma bir haber yayınlama ile kimse şii olmaz telaşa kapılma

    Yorum tarafından hızır — Temmuz 20, 2007 @ 2:11 pm | Cevapla

  21. Hizir arkadasim,
    Su on iki Imam olayi saf Sia uydurmasidir ve bizim vatanimizda Alevi kesimin iman sartidir.
    Eger on iki imam Seyyidlerse,güzel kardesim peki Imam Abdulkadir Geylani de seyyid idi,niye o on ücüncü imam olmuyor.
    Hz Muaviyeye tabikii Hz ile hitab edeceksin,sen Hz Muaviyenn Peygamber efendimiz SAV in bas katibi oldugunu biliyormusun,ama Ebu Sebe sokmus Islam a bir fesat sizde gelmissiniz oyuna,O sahabeye lanet,bu sahbeye küfür,büyük halifelere saygisizlik…
    Yezide gelince HzHüseyin efendimizin katlinden mesul olana hic bir müslüman zaten hz diye hitap etmez ama küfürde etmez..
    Sana birde tavsiye kardesim..Hic kimse sirh Hz.Ali yi ve on iki imami seviyor diye mahser de yirtamaz…

    Yorum tarafından vatanperver — Aralık 12, 2007 @ 2:39 pm | Cevapla

  22. İbrahim Diyor:
    Haziran 4, 2007 10:54 am
    Gerçek örnek bir lider halktan biri daha ne söylenebilirki.

    Arkadasima katiliyorum

    Yorum tarafından yobaznesli:) — Mart 1, 2008 @ 8:09 pm | Cevapla

  23. Kevser havuzunun başında Resulullah veEhli beytiyle buluşmayı hayal eden insanlara sesleniyorum Kuran ve sünnete uymayan davranışlarla Kevserin başında buluşmak hayal degilde nedir Resulullah efendimizin silah arkadaşlarını, din kardeşlerini, namusu ve şerefi olan hanımlarını, diline dolayan, onları aşalayan, gözüyle görmüş gibi insanlara anlatan kişiler, Resulullah ın yüzüne nasıl bakacaklar, Senin hanımlarınıda, insanlara anlatmak sünnet oldugu icin anlattık diyip kıvırmayımı düşünüyorlar,Muhacir ve ensardan sonra gelen Müminler Sahabelerin ALLAH günahlarını araştırmamızı mı tavsiye ediyor, yoksa günahlarının Affedilmesi için DUA mı etmemizi istiyor, RABBİMin Kuranından delil gösteriyorum, Sure 59, Ayet,8,11,e kadar okumanızı tavsiye ederim . Egriyi dogrudan ayırmak için KURAN yeter. Yetmez derseniz Sure. 2. Ayet. 185.e Bakın. Konuşmayı KURANın ölçüsüne göre konuşmaklazım. KURAN Ölçüsünden Çıkarsak sapmış oluruz.Mümin gözüküpte, insanları biz böyle islah ederiz diyorsanız.İnsanları aşşalamayı fazilet sanıyorsanız ,eniyisini biz biliriz diyorsanız ,bende diyorumki en iyisini ALLAH Celle bilir. Kendini herkezden üstün gören kişiye SÜRE-2-AYET-6-21-KADAR iyi inceleyib bakmasını Tavsiye ederim KUR ANIN MÜHÜRLENMİŞ GÖZLERİNDE PERDE VAR GÖREMEZLER DEDİKLERİNDEN DEYİLSENİZ VERDİYİM DELİLLERle ALLAHIN İZNİYLE AYDINLANIRSINIZ İNŞAALLAH bende KUR AN VE HADİSDEN DELİL KABÜLEDERİM KUR ANIN KONUŞDUGU YERDE HERŞEYBİTER KUR ANIN TATMİN EDEMEDİYİNİ CEHENNEM TATMİN EDER ALLAHIN RAHMETİ BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN.

    Yorum tarafından musa koç — Nisan 12, 2009 @ 12:52 pm | Cevapla

  24. YUKARIDA GERİZEKALI BİRİ KENDİNİ ÇOK BİLMİŞ BIR APTAL HAZRETİ MAVİYE DİYE BAHS EDİYOR KENDİ SULALESİNDE MAVİYE VEYA YEZİT İSMİNDE BİRİ VARMI. BUYUK İHTİMALLE YOKTUR AMA HASAN HUSEYİN VARDİR. GECMİŞİNİ BİLMİYENLER GELECEYİNİ BİLMEZLER SİA VE ALEVİ HAKARET NİTELİKLİ LAFLARINA BAKARAK ŞU KANIYA VARDIN KENDİSİ KESİNLİKLE DONMEDİR KOKTEN MUSLUMAN DEYILDİRBİR MUSLUMAN EDEBİYLE YETİŞEN ASLA SERT ELEŞTİRMEN DEYİLDİR. BU GERİ ZEKALI KARDEŞİMİZ BİR ARAŞTİRSİNDA 4 HALİFE KİMMİŞ OVRESEN İYİ OLUR.

    Yorum tarafından mahmut — Haziran 4, 2009 @ 12:34 pm | Cevapla

  25. SENİN GİBİ VATANPERVERLER SENİN GİBİ DUŞUNENLERİN YÜZÜNDEN BU VATAN BU HALE GELDİ AMERİKAN ÜŞAKLARİ SİZİN YÜZÜNÜZDAN VE SENİN GİBİLER. İMAN YOKSULARI BU GÜZELİM ULKEYİ PARCALAMAK İCİN ELİNİZDEN GELENİ YAPIYORSUNUZ AMA BAŞARAMAYACAKSINIZ SİZ ANCAK HAVANDA SU DOVERSİNİZ CAHİL BİLGİZLER ONCE İSLAMİYETİ TAM OVRENİN.HERHANGİ BİR KİTAP EVİNE GİDECEN MESEPLER VE TARİKATLAR TARİHİ KİTABİNI ALACAN İKİ ÜÇ AY İNCELİYECEN VE OVRENECEKSİN ONDAN SONRA ADAM GİBİ ELEŞTİRECEKSİN.ANLAMADIYSAN BİDAHA OKU?

    Yorum tarafından mahmut — Haziran 4, 2009 @ 12:47 pm | Cevapla

  26. arkadaşlar kimin ne olup olmadıgı size mi kalmış ? HERKES KENDİNDEN SORUMLUDUR UNUTMAYIN …

    Yorum tarafından ARİF — Temmuz 24, 2009 @ 7:42 pm | Cevapla

  27. DEĞİL ŞİA’YI GERÇEKTEKTE İSLAMI TANIMAKTAN YOKSUN İSLAM AHLAKINDAN NASİP ALAMAMIŞ BU TÜR KİŞİLERİN YAZILARINI OKUMAK İNSANIN RUHUNU SIKIYOR.70 YIL BOYUNCA PEYGAMBER (saa)’İN EHLİ-BEYT’NE HUTBELERDE LANET OKUTAN KİŞİYİ SAVUNMAK SADECE TARİHİ KULAKTAN DOLMA SÖZLERLE TANIYAN KİŞİLERE HAS ÖZELLİKLERDENDİR.BU KARDEŞLERE TARİHİ VE TAKİP ETTİKLERİ KİŞİLERİ TAM OLARAK TANIYABİLMELERİNİ VE ÖYLE KONUŞMALARINI DİLİYORUM ALLAH’TAN.ALLAH’IN SELAMI PEYGAMBERİ RESULİ EKREM (saa)’E VE PAK EHLİ-BEYT’İNE OLSUN.VE ALLAH PEYGAMBER (saa) VE EHLİ-BEYTİ’NİN DÜŞMANLARINA LANET ETSİN.

    Yorum tarafından remzi — Eylül 13, 2009 @ 6:35 pm | Cevapla

  28. remzi kardeşimi tebrik ediyorum VE SÖZLERİNE YÜREKTEN KATILIYORUM.
    ben 2 yıl önceye kadar şia ya hakaret ve farklı bakanlardandım. Ama şim di anladım bu insanların; cesareti ,takvaları ,bilgileri ve inaçlariı süni dünyanın kinde taha duyurucu ve tatmin edicidir. bu kanaat ben de hasıl oldu ki fıkra naciye varsa eğer Vallahi o da şia dır. Araştırıp karşılaştıran her iyi niyetli,önyargısız müslüman bunu görecektir. Ahiret endişesi olan her müslüman doğruyu öğremek zorundadır.
    RABBİMİZ bizi en doğru yola eriştisim
    AMİN

    Yorum tarafından MALİK — Eylül 13, 2009 @ 6:52 pm | Cevapla

  29. Ehli sunnetin tum mezhebleri bir bidat mezheplerdir.qazali teymiyye gibi “alimler”kafirdir onlar yezidi sevmeyi fetva vermis teymiyye hiyari HZ Ali efendimizden sehv tutmaga calismis heta buna aid kitap da yazmis.Ebu hanife bir ermeni ve islami bir birie qatib qatisdirmis Imam Caferi Sadik efendimizin oyrencisi olmus ama onu beyenmemis ve ictihad etmis aptalin biri.Buhari Tirmizi Muslim gibi “alimler”sahih olmayan hadisler yazmis sunnilerde koyun gibi onlara uymakdadir Allah ehli sunnetin sialara rafizi deyen tum “alimlerine” lanat etsin AMIN

    Yorum tarafından Tural — Ocak 2, 2010 @ 8:32 am | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

