…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Nisan 2, 2007

Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın, lan kemalist !!

Filed under: Güncel Yazılar — serzenis @ 7:06 pm

Bilmem siz neler düşünüyorsunuz. . Piç kemalist yazımızın ardından bu kemalist(sözde) arkadaşlarımız bir yazı kaleme almışlar. . Bir süredir cevap yazamadım. . Ondan daha önemli işlerim var . . Bizim üstad tabi onlara bir şaplak atmış. . . Neyse. . Braya kadar sorun yok. . Hee bu arada üstadıma hayran kaldım. . Klavyene sağlık üstad. . Bana göre biraz yumuşak yazmışsın ama. . Aldık kalemi sonunda. .

Önce şu arkadaşlarımızın(kemalist) sitelerine girdim. . Ve biri cevap yazmış. . Aman tanrım. . Bu ne hiddet. . Harbi beni geçmiş. . Ama yalan yok beğendim. . Cümleler vs. oldukca güzeldi. . Yazının bir yerinde dolaylı yoldan kendilerine küfür etmiş . . Buraya oldukca güldüm zaten. . İşin tarafı çok sıkıştıklarını sezimledim. . Üstadım gözden kaçırdığı nokta bu olsa gerek. . Bir seneryo yazmış hemen kurt yazar. . Dedik ya bu adam sanalında piç’i olmuş. . Bir karalama haber hemen. Cumhuriyet Gazetesi gibi maşallah. . Neymiş efendim mesaj atmışız. . Onur üylerine vs. ? Onur üyesi ne demek laa. .Bir ara onuda anlat he ? Neyse işte masa başında uydurmuş ve sözde bir hamle yapmış. O satırları okuyan sözde kemalist arkadaşlarda tabi hemen alkış tutmuş. .Vah vah vah. . Gülsem mi ? ağlasam mı ? Ben buraya yazdığınız yorumları yayınlasaydım ne olurdu ?? Mailimize gelen mailler. . Bize ahlak dersi vereceğinize önce kapınızın önünü temizleyin. .Sözde kemalist yeni yetmeleriniz pek küfürbaz. . Ve belaltı çalışıyor. .Siz yöneticiler’i örnek alıyorlardır belki he ?? Şimdi size piç dedim diye bana kızmadınız di mi ? Vah vah vah. . . Sizin yazdıklarınızdan yola çıksaydım. . Yani mailleriniz vs. . Dilimin başka yerlere gitmesinden korkuyorum. . Neyse. . .

Yine gülerek okuduğum bir yeri var. . Yok efendim araştıracaklarmış, yetkili yerlere başvurmuşlar. .Koçum sen bizi ne zannettin ya . .Yetkili yer dediğin neresi laa. . Yoksa mahkemeye mi verdin beni ?? Vah vah vah. . Tüm mahkeme heyetinin önünde sana piç demezsen senin gibi olayım. . Çok zevkli olur ya. . Koçum bizi ne zannediyorsun sen. . Araştırıyormuş. . Bu yazıyı okuyorsan hodri meydan ?? Türkiye’nin neresinde olursa olsun görüşelim sizinle. ?? Hodri meydan koçum ?? Gelin konuşalım ?? Oturalım konuşalım. . Sizin gibi sanal çocukları reelde görmek isteriz. . Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın he ? Var mısınız ?? Bekliyeceğim. . bekliyeceğim. . bekliyeceğim. . Görelim bakalım ne kadar sözünüzün erisiniz ?? Görelim ağalar sizleri. ? Ağalar diyorum. . Klavye ağası olarak biliriz sizleri ondandır.. . Yanlış anlamayın. . .

Biz Hodri Meydan Dedik. . . Öyle istiklal mahkemeleri vs. girip sizi kanda boğacağız vs. kelimelerini yazan sanal delikanlılar. . Size diyorum. . Bu  gericiler sizi bekliyor. . Gelin oturalım konuşalım ???

—- Beni araştıran sanal sözde kemalist kalvye ağası canım kardeşim. . .Bu davetimde bizzat görüşelim seninle istersen he ?? Biz ve bizim inancımız adama şah damarından bile yakındır ona göre. .  Ve şu yukarıda duran söz. . .  ALLAH VE ELBETTE YENİLMEDİK. . . bu bilek bükülmez yiğenim. . . .

Şimdilik yeterli. . . Benim noktalama işaretlerime de takılmış biri. . Tüm fazlalıkları kendisine gönderiyorum. . . Gereğinden fazla kullanırım evet. . Arkadaşa hediye ediyorum. . Ne yaparsa yapsın . . .

Serzenis blog’u yoluna devam ediyor arkadaşlar. .  Hayata dair ne varsa biz yazmaya devam ediyoruz. . .Maksat yerimiz belli olsun. . Kalemimizden ne çıkarsa. . . Üstad kızma bana bu yazımdan dolayı. . . Yakında Cumhurbaşkanlığı seçimi analiziyle geliyoruz. . Ve tabiki genel seçimler. . . Bizi izlemeye devam edin. . .

Teşekkürler. . .

5 Yorum »

  1. …Yazıların hepsini neredeyse okudum oldum olası böyle kendini kemalist olarak nitelendiren kişilerden nefret ederim…Afedersiniz ama lan adam olun siz kendinizi ne sanıyorsunuz…sitede çıkıp yazı yazmakla bu işler yürümez yiyorsa çıkın meydanlara bağırın “biz hepimiz kemalisttiz” diye hiç bi b.k.m yiyemezsiniz…Bi laf vardır bizim orada reel alemde bi halt olamayanlar sanal alemde kral olamaya çalışırmış…

    Yorum tarafından yemim — Nisan 3, 2007 @ 11:36 am | Cevapla

  2. Kemalistlik bu köpeklerin yaptığı değildir. Bunların yaptığı sadece ve sadece bölücülüktür. Bu konu hakkında sizi sonuna kadar destekliyorum. Bölücülük yapan İT değil kemalist, Atatürkçü, Laik, Cumhuriyetçi, insan bile değildir gözümüzde.
    Saygılar.

    http://kemalistler.wordpress.com

    Yorum tarafından Özkan Tümer — Nisan 11, 2007 @ 3:16 am | Cevapla

  3. ya ne kemalistli ne atatürkçülüğü herkes bişi yazıyo ben ne kemalistim ne düşmanım ama türküm herkes türkse türküm desin yok ben kemalistim yok ben milliyetçiyim ulan sizleri atatürk şimdi görse sizin gibi türkolmaz olsun der

    Yorum tarafından eren — Temmuz 4, 2007 @ 12:49 pm | Cevapla

  4. *Soru: Ruh nedir,nefis nedir?Ben;neyim?Ölümün hakikatı nedir?

    Cevap:İnsan;ruh ve bedenin,madde ve mananın arkadaşlığı. Şoförü olan bir araba,kaptanı olan bir gemi, efendisi olan bir saray misalidir.

    Ruh insanın aslıdır,kendisidir. Mahiyeti; can”ı,nefsi olan; göz,kulak, kalb,sır, akıl, irade,sorumluluk sahibi, ölümsüz; bir kanundur. Mesela; Yerçekimi kanunu gibi.Ama yerçekimi kanununun yukarda belirtilen vasıfları yoktur.
    Ruh”un; dünyadaki işleri yapabilmesi için; elbisesi,evi,sarayı,bineği mahiyetinde olan bedene ihtiyacı vardır.Ruh; beden sarayının efendisidir.

    Nefs ise bu sarayın bekçisidir,hizmetçisidir.Bedendeki kuvve-i şehvet ve gadabiyet merkezidir. Mesela;iç alemde;kandaki alyuvarlar vücuda gelen besinleri alır, akyuvarlar ise zararlı mikropları öldürür.Dış alemde ise insanın eli,ağzı,midesi besinleri alır;eli,kolu, bacağı,kafası kendisine saldıran düşmanı def eder.

    Aynen bu misallerde de görüleceği üzere sarayın bekçisi olan nefsin vazifesi; bedeni korumak ve bedenin levazımatını tedarik etmek ve efendisi olan Ruh”a hizmet etmektir.

    Bedene helal rızk vermek gerektir.Mesela;arabanız benzinli ise mazot alırsanız yolda kalır motoru bozarsınız,şayet jet benzini alırsanız da sizi uçurur ve kazaya sebep olabilirsiniz.Helal rızk keyfe kafidir.Arabanın fabrikasyon ayarlarını, yani Allah”ın yarattığı; bedenin sıhhatini ve ruhun saflığını bozmamak elzem ve gereklidir.

    Mesela;Vücuda;İçki ve uyuşturucu madde almamak gerektir.Bu hem aklı iptal eder, hem de sizi sorumluluktan kurtarmaz ve hem de işlediğiniz suçtan dolayı da aynı cezayı alırsınız ve indirim sebebi olmadığı gibi, verdiğiniz maddi ve manevi zararlarda sizden tazmin edilir.

    Nefsi; kullanmak,korumak,dizginlemek, terbiye etmek gerektir.Yoksa bineğiniz olan nefsi öldürmek hem akıl karı değildir.Hemde intihar demek olur ki, kesinlikle yasaktır.Nefsin dizginleri,daima ruhun elinde olmalı,gerektiğinde çekmeli, gerektiğinde gevşetmeli,ama hiçbir zaman dizgini bırakmamalıdır.

    Bedenimizin hücreleri her altı ayda bir yenilenmekte.Yani her altı ayda bir; ruh; elbisesini değiştirmekte yeni bir cehreye bürünmektedir.Bunu yeni doğmuş çocuklarda veya muhtelif yaşlardaki resimlerinizi karşılaştırarak;ibret ile izleyebilirsiniz.Ama siz değişmezsiniz.

    Akıl ise; Ruh”un müsteşarı yani akıl hocası,yol gösteren bir deniz feneridir. Ruh”a yol gösteren bir Nur”dur.Kuran-ı Kerim ise, manevi bir güneş,bir mürşid, bitmez ve tükenmez bir bilgi hazinesidir.

    Ruh ise; beden gemisinin kaptanıdır.Mesela bir ülke düşünelim.Ruh o ülkenin reis-i cumhuru, akıl veziri ,nefs ise kuvve-i gadabiye olan ordusu ve kuvve-i şeheviyesi olan hazinesidir. Bir ülke; hazinesi dolu,ordusu güçlü ve yöneticileri akıllı ise; ilelebed payidar kalabilir.Bir insan da ne kadar zeki,güçlü ve zengin ise hem hayatını güzel bir biçimde idame ettirebilir hem başkalarına yardım edebilir,hemde başkalarına bar ve yük olmaz.

    Ruh; katiyyen Baki”dir,yani ölümsüzdür.Fakat bu Baki”lik bizatihi değil;Allah, öyle takdir ettiği ve istediği içindir.

    Ey insanlar ve cinler; baki bir aleme gideceksiniz, o halde hazırlıklı olun. Ölüm, ruhun bedenden ayrılması; daha önce vefat etmiş olan sevgili anne ve babanızın ve çocuklarınızın ve sevgilinizin ve sevdiklerinizin yanına gitmektir.

    Mesela ;bir şoför nasıl aracından inince araba hiçbir işe yaramaz ise,ruh”ta beden aracından inince, beden hiçbir işe yaramaz.Kabre konan bedendir.

    Sen ise; ruh”sun.Sen bu beden sarayının Aziz bir Sultanı,bu kainat sarayının; nazenin, nazlı,güzel bir gülüsün.

    Mesela;rüyanızda o korkuyu veya o sevinci hisseden,kalp gözünüz ile çok şeyleri gören sizsiniz. Şayet siz beden; olsa idiniz gözleriniz uykuda kapalı hiçbir şey görememeniz ve yeriniz sabit olduğundan, hiçbir şey yapamamanız ve hiçbir yere gidememeniz gerekirdi.

    Ruh bedenden ayrılınca; berzah alemine gitmektedir. Ölüm yokluk ve hiçlik değildir.Kim yok olmak ister ki,Ezeli ve Ebedi, bir ve tek olan Allah”ın sevgili mahlukatı da ebedi olmalıdır. Fakat mahlukatın ebediliği bizatihi değil, Allah”ın dilemesiyledir.

    Ey Aziz insan;bir peygamber soyundan geldiğini hiçbir zaman unutma.

    Ey insanlar ve cinler; ebedi yaşamak, güzeller güzeli, kusursuz ve tek ve çok şefkatli ve af edici ve çok merhametli olan Allah’ı görmek istemezmisiniz!

    Ey sevgili ruh,bunun için Allah’a; şükretmeli, iman ve tövbe etmeli,Hak sahibine hakkını vererek;Baki ve ebedi ve güzel bir cennete girmek istemezmisiniz!

    HULASA :

    Allah; birdir, herşey O”na muhtaçtır. Ne bir başkası Allah’ı yaratmıştır. Ne de Allah’ın bir çocuğu vardır.Allah’ın; eşi, benzeri,misli,rakibi ve ortağı yoktur. Hz.Muhammed; Allah”ın; Habibi,ins ve cinnin son peygamberi; Kuran-ı Kerim ise; Allah”ın; Hak bir kitabı; yanılmaz ve yanıltmaz; şaşmaz ve şaşırtmaz; kanmaz ve kandırmaz; bir mürşidi;sönmez ve söndürülemez bir Nur”udur.

    Yorum tarafından faruk nur — Temmuz 12, 2007 @ 8:05 am | Cevapla

  5. […] Pilavdan Dönenin . . . […]

    Pingback tarafından Piç ‘Kemalistler’ « ALLAH ve ELBETTE YENİLMEDİK !! — Ağustos 10, 2007 @ 5:09 pm | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

