…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Mart 30, 2007

Piç sitenin en piçleri!

Filed under: Güncel Yazılar — serzenis @ 9:41 am

Birkaç gün önce “Piç Kemalistler” diye birşeyler karalamıştık oraya. Aslına bakarsanız onu yazdıktan sonra durup düşündüm. Tamam yazıyorum ama Gazi’nin çizdiği yolun gerçekten o yol olduğunu sanan saf kardeşlerimiz de var dedim kendi kendime. Keşke daha hafif birşeyler yazsa idim. Evet aynen böyle düşündüm. Ama ne var ki o piç sitenin en piçi hala bize yobaz demekten geri durmadı.

Mesele nasıl başlamıştı hatırlayalım. Bu salaklar sürüsü Prof. Atilla Yayla’nın üzerine çarpı kondurmuştu, yani açıktan hedef göstermişti. Bizde tuttuk bunu naciz blogumuzda yayınladık ve dedik ki; “bunu dini hassasiytleri yüksek olan bir başka yayın kurumu yapsa idi hali nicolurdu?”

Ama bunların yine o katıksız marjinal-faşist damarları tuttu, yine dünya sanki kendilerinin etrafında dönüyor gibi hissediip bize başladılar yobaz demeye. Daha bu blogu incelemeden, bakmadan başladılar saydırmaya. Eee ne yapsaydık, vur ağam vur mu deseydik. Hayır efendim, o günler geride kaldı.  Resmen piç dedik.

Şimdi efendim bunların ağızlarında sakız “emperyalizmin uşağı.” Ya hu mal beyinli arkadaşım, dini hassasiyetleri yüksek olanlara emperyalizmin uşağı dersen Çağlayan Meydanı’na toplanan milyonları görmezden gelirsin. Öyle değil mi? (SP’nin öncülüğünde ABD-İsrail’i protesto mitingleri.)

Bütün bir dünyada insanlık öldürülüyor. Beyrut’ta, Filistin’de, Irak’ta. Bir kere sesinizi yükselttiniz mi bize emperyalizmin uşağı diyorsunuz. Bizim bloğumuz ortada. İşte Filistin, İşte Çeçenista, İşte Irak. Bütün emperyallere karşı amansız bir mücadele yürüten biz miyiz, yoksa siz mi?

Gazi Mustafa Kemal’i aslında sevmiyormuşuz da, öyle görünüyormuşuz. Şimdi benim adi arkadaşım bak. Kara Yılan, Nene Hatun, Şahin Bey, Çerkez Ethem bunların hepsi Gazi’nin yanında savaşan insanlar değil miydi? Erzurum Kongresi’nde Mustafa Kemal’i başkan seçen o -senin tabirine göre yobaz olan- insanların oyları değil mi?

Biz Mustafa Kemal’i seviyoruz. Kendimizi O’nun  gerçek mirasçıları olarak görüyoruz.

Biz Selahaddin Eyyübi’yi, Fatih Sultan Mehmed’i,  Mandela’yı, Gandhi’yi, Deniz Gezmiş’i  de seviyoruz.

Ama aramızdaki nüans hiçbirini putlaştırmıyoruz!

Dini bir zehir olarak değil, insanları birbirlerine yaklaştıran bir harç olarak algılıyoruz.

Hiç kimseyi giyinişinden ötürü yargılamıyoruz. Başörtüsüz-başörtülü-laik-dindar hepsini kardeşimiz olarak algılıyoruz. O yüzden kurbanlarını Nijerya’da kesen Müslümanlarız. 

Ama sizi değil. Toplumda ikilik yaratanları değil. İnsanlarla alay edenleri değil. Yani piçleri değil. Onlarla olan kavgamız dünya durdukça devam edecek. Ta ki insanlara saygılı olmayı öğrenene kadar.

Reklamlar

16 Yorum »

  1. eyvallah…
    +1453

    eline saglik…

    Yorum tarafından MeFeKa — Mart 30, 2007 @ 9:36 pm | Cevapla

  2. ya valla bişey anladımsa arap yada senın gibi yobaz olayım piç kim ya ha pardon isminiz’miş piç sonradan ögrendim pardon sen şimdi kemalistsin öylemi inanırsam senın gibi örümcek kafalı yada humeyni beyinli olayım ya ne kadar ilkel ve önyargılısınız din sizin tekelınızdemi be yobazlar bu ülkeyi sevmek gönül bagı ile baglanmak bir cakıl taşı için gözünü kırpmadan can veren bizler’e yakışmıyor dedikleriniz

    Yorum tarafından g_3_komando — Mayıs 18, 2007 @ 6:50 pm | Cevapla

  3. evet çok güzel katılıyorum

    Yorum tarafından harun beddavi — Haziran 17, 2007 @ 7:56 am | Cevapla

  4. gazi dediğin kişi yol çizecek yetkiyi hangi kaynaklardan alıyorki onun kendi dünya görüşüne yol diyebliyorsun ? bunun izahı nedir anlamış değilim

    bunların anası babası olmadığından dolayımı bunlara piç diyorsun yoksa piçlikle izafe ettiğin bu kesim nelerle uğrasırda onlara piç dersin ?

    bir sohbet toplantısında bir yuvarlak masadada böyle açık ve net ifadeler kullanabilirmiydin acaba?

    sadet partisi emperyalizmi eleştirmek içinmi çıktı o mmeydanlara ve insanlar oraya gelenler enperyalizmi eleştirmek içinmi çıktı yoksa dini eğtim aldığı kişilerin etkisiyle onlardan gelen telkin ve eğtim süreci doğrultudunda papanın almanyadaki konuşmalarına muhalefet etmek içinmi çıktı yoksa sadet partisi siyasi rant elde edebilmek içinmi çıktı?
    açıklıyım yani sadet partisi tabanında oy potansiyelini yükseltme stratejisini gütmüyormuydu sence ?

    sayın serzeniş emperyalizme gerçekten karşı gelen bir içeriği olan blog oldugun noktasında eminmisin yoksa içeriğin daha farklı konuları ihtiva etmiyormu acaba? mesela solculara inat sağcıyız mantıgını taşıyan bir blog oldugunuz varsayımında bulunursam bunun haklılık payı sizin yazıdıklarınızın konu ve muhtevasınıda göz önüne alırsak doğru değilmidir sizce?

    gerçekten hakkaniyet ölcüleri babında gazi kemali seviyormusun veya bir insanı sevmedeki ölçün kuran ve sünnet doğrultusundamı? yoksa türkiyede atatüğrkün bazı yargı organları tarafından dokunulmaz kılınmasından dolayı dindar kesim gaziye açık net ifadelerini söylüyemiyorlar çünkü sonunda başlarına gelecek olayın başına gelen kişileri ekranda görerek çekingenmi davranıyor sende bunlardanmısın yoksa?
    yoksa sahih hadislerde kimlerin sevilip sevilmeyeceği belli sen sevilecek insanları bu sahih hadisleri rehber alarakmı seviyorsun acaba.?

    Kara Yılan, Nene Hatun, Şahin Bey, Çerkez Ethem gibi insanlar peygamberlerin ismet fetanet yanılmazlık sıfatlarını herhalde bünyelerinde barındırmıyorlardı hata yapmış olamazlarmı? veya senin ölçü olarak gösterdiğin bu insanlar mutlak doğru yani ledünni bilgi sahibi olup gerçekten yaptıkları yanlış olmayacak kişiler oldugundan dolayımı bunlar atatürkün yanındalardı diye atatük sevilmesi gereken bir insandırmı diye ima ediyorsun?

    mirascılar olarak görüyorsun peki sana sorarım sayın serzeniş kardeş gerçekten atatürkün mirası neydi ve bu mirası taşıman senin ben insanları ve cinleri yanlız ban ibadet etsin diye yarattım diyen ALLAHIN gücüne gitmezmi? eğer giderse bu lafın nereyre varacağını umarım tahmin etmissindir?

    din insanları birbirine yaklaştıran bir araçmı yoksa mağrifetullaha (ALLAH SEVGİSİ AŞKI VE ALLAHI TANIMA İLMİNE SAHİP OLMAK DEMEKTİR MAĞRİFETULLAH) ermek için bir araçmıdır bunda eminmisin?
    din yunus emrenin dediği gibi ete kemiğe bürünüp yunus olarak görünmekmidir yoksa insanları birbirine yaklaştıran bir araçmıdır veya sorumu değiştiriyorum dinin insanları birbirine yaklaştıran bir araç olma vasfı oldugunu hangi hadise hangi ayete ve hangi islam müçtehidinin içtihadına dayanarak söyledin?

    demek deniz gezmişi seviyorsun ozaman hz ibrahimde babasını sevmesi gerekmezmiydi hz nuh oğlunu sevmesi gerekmezmiydi? veya daha açık net Söyliyim kafirleri sevmek açık net iman edenlerin kalbinde nifak doğurur diye ayet var bu ayetin son kullanma geçerlilik tarihi bittimi sence? veya soruyu farklı Dille Soruyorum deniz gezmiş denen kafir mamakta idam edilİrken imama hakaret etmiş ve eğer ALLAH varsa bize niye yardım etmiyor diye bir laf demişmidir? veya benim namazım kılınmasın diye bir söz söylemişmidir? yanındaki imama ve bunu tarihi kaynaklar yazmakytadır galiba peki böyle bir bedbahtı sevmek senin ALLAH katındaki konumunu sekmeye uğratabilme ihtimali varmıdır sence?

    müslman müslümanın mevlası kardeşi ve yardımcısıdır kafirler ise birbirinin mevlasıdır ve inanalar yanlızca birbirini veli tutsunlar diye ayaet var bu ayete göre bir müslümanın başı açık olan birini gerçekten sevmesi takva cihetinde çok doğal bir yaklaşımmıdır veya söyle diyim hadiste kişi başını açtımı iman onun tepesine çıkar ve kapanana kadar iman onun tepesinde bekler taki güneş batana kadar eğper güneş batarsa o kişiyle iman arasında hiçbir bağlantı olmaz bu bir hadistir ve cübbeli ahmet hocanın kasetlerinde vardır böyle birini sevmek sence ALLAHIN öfkesini kişiye çekmezmi?

    peki son sorum ikililik kıyamete kadar olacak bunun tek sebebide dindir hadiste ALALH resulü ne diyor sahih hadiste: en adil yöneticinin adaleti bile savaşları durduramıyacaktır küfür ve tehvid kıyamete kadar hep çarpısaçaktır birbirinin düşmanı olacaktır ve küfür tek millet iman tek millettir deniliyor ikilğilği yartan sevğili PEYGAMBER SAV EFENDİMİZDİR dinmidir? sence ikililik kötü olmaması gereken bir şeymidir? ALLAHIN ilahi kanununda eksiklikmi var yoksa?

    kuranda ALLAH peygamberine ne buyuruyor :EY HABİBİM ONLAR İMAN ETMEYECEK DİYE NERDEYSE KENDİNE KIYACAKSIN BİZ İSTESEYDİK GÖKTEN BİR MÜCİZE İNDİRİRDİK ONLAR ONA BOYUN EĞERLERDİ DİĞER BİR AYETTEDE: BİZ İSTESEYDİK BÜTÜN İNSALARI BİR TEK ÜMMET YAPARDIK yani insanları tek inanç tek ırk tek dil tek görüş doğrultusunda yaratırdık sorum şudur sence ikililik ve ikililiğe sebep olmak suçmudur? ve bunu yapmaya onlarmı yoksa islam dinimi sebep oluyor ? bunu düşünerek şer gördüğün hayır hayır gördüğün şer olabilir bunun farkındasındır umarım!

    son olarak özet yapıyım ağzımından çıkanların nereye varacağını bilerek konuşmamız en doğru olan hayırlı iştir yoksa nereye varacağını bilmediğimiz şeyleri dememiz biz müslümanların gafilce hatalar yapmasına sebep olur kısaca özet ya hayır söyle yada sus hadi ne kadarş büyük bir ecir getirir örnek alanına tabi dersen senin dediklerin bu deviri bağlamaz bu devir de senin gibiler hala nasıl yaşıyor dersen tabi senin böyle biri olduğunu asla kabullenemem demiceğin için ve müslüman müslümanın kardeşidir bilinciyle sana yakşalştığım için bu boyutta sorular yöenelltme ihityaci hissettim

    lakin bir not sayın gericiler sitesinin sahibi hasan alparslan kardeşimize de böyle nasihatler yaptım tabi imalı olarak beni tahmülsüz olmamakla itam etti bende açtım ağzımı yumdum gözümü hakkaniyetin destanını yazan bir muhteva ve eleştirel beyanat yazdım ağırına gitti ve ve tabi herkez bizim gibi çağdışı doğmatik olacak diye bir şey olmadığına göre kendi aklıncaz bazı şeyler yaptı arka planda ama benim safım belli hedeflerimde belli ben icraate önem veririm kişinin yaptığı iştir aynesi lafa bakılmaz ben bir insanın icraat versa onun nıotunu veririm icraati olmayan kişiler beni bağlamaz tabi senin onla arandaki ileti boyutunuda az çok kestirebiliyorum yani saygı duyduğun bir kardeşimizdir özetle

    kısaca ben otvav argenin kurucusu eleştiriyi yaparken sadece kaybettiğimiz kişilere değil din kardeşlerimede emribil maruf nehyi anil münker yapmakla mesulüm iyliği emredip kötülükten sakındırmak bu ümmetin kuranda geçen en önemli vasfuıdır ALLAH bizleri böyle tanımlıyor KURANDA
    ben bir meüteffekkirim ve mutasavvufum eleştirmek benim kanımda var tabi eleştirmek kişilere yeni bakış açıları geliştirir umarım eleştirilerim sanada veya sizlerede yeni bakış açıları geliştirmenize sebep olmuştur

    selam ve dua ile…

    Yorum tarafından otvav — Haziran 18, 2007 @ 9:20 am | Cevapla

  5. teşekkür ediyoruz. payımıza düşeni alır, yaşarız.

    Yorum tarafından serzenis — Haziran 18, 2007 @ 11:46 am | Cevapla

  6. kardeşim ben sizi düşündüğüm için böyle yorumlar yapıyorum yorum yaptığımda bana para veren de yok menfi bir beklentimde yok aksine farkındayım bilinçli biri olarak şöylede düşünüp hareket edebilirim yahu kardeşim bu yorumlar yapılan tarafa itici gelir her koyun kendi bacağından asılacak bırak kim ne yapıyora yapsın sen kendinden mesulsün ama biz ümmeti muhammeddi yani EFENDİMİZ SAV.in ümmetini düşündüğümüz için yapıyoruz yoksa fikir beyan etmenin bize getirisinden çok götürüsünün olduğunun farkıdayım neyse hz.alinin dediği gibi ölende müslüman öldürende…
    selam ve dua ile

    Yorum tarafından otvav — Haziran 18, 2007 @ 1:19 pm | Cevapla

  7. hiç ee hadi canım sende niye bu irticayım bu işte bir iş ve tuzak mı var kafam karıştı ne demek ben irticayım??? ne amaç için bu yapılıyor??var bi ketenpere ama ne

    Yorum tarafından ebubeddavi — Haziran 27, 2007 @ 9:15 pm | Cevapla

  8. OTVAV KARDEŞ,
    kusura bakma da senin yaptığın nasihat değil hakaret.gelmişsin bana sen siyaset yapıyorsun,siyaset günahtır.böyledir şöyledir.güya bizi hak aşıgı kardeşlerim dediklerinin dışında tutuyorsun.
    kim hak aşığı buna sen karar veremezsin.bunu ahirette göreceğiz…

    ahanda yazdıkların;

    ulan müslümanlarda islamdan ansibini alamamış münafıklarda alamamış zavalılık bu kadar diz boyu olamaz kuran ve sünette mahrum kalan elbette açık ve net kendini kendilerini belli eder ne diyim üzülüyorum tartışmak ancak egoyu tatmin etmektir caiz değildir siz hz ömeri hz aliyi ve diğer aşereyi mübeşşiranı tanısaydınız hakkıyla onları örnek alsaydınız böyle yapmazdınız böyle davranmazdınız ALLAH gafil müslümanlara hidayet feraset versin hakkı batıldan ayıran bir nur nasib etsin yoksa elbette cennete iki grup girecektir birinci grup önde gidenler takvada hayırda yarışanlar ikincisi ise wordpressten site alıp gafil işlerle meşgul boş tui emel peşinde olanlar bunlarada zar zor cehenneme atılmaktan belki kurtulur belki kurtulamazlar…..şunuda unutmayın siyaset haramdır malesef sizin kalbinizdede aktif siyaset olmasada pasifize siyaset iştiyakı var çünkü içeriklerin kokusu muhtevası bunu gösteriyor mefekafe yorumumundaki eleştirilere sende dahilsin irtica denen inamaz ivideo ikitap imusik seri siteler zinciri üyesi sayın irticada dahil kemalistlerde dahil eordpress ailesine dahil olanların geneli bu eleştiriye dahil tabi istisna bazı hak aşıgı kardeşlerim haric

    bunlar resmen hakaret.

    HZ MUHAMMED DE SİYASET ADAMI İDİ.O DA BİR DEVLET ADAMI İDİ.BUNLARI UNUTMA.ÜSTELİK MEYDANI BOŞ BIRAKIP DA KAFİRLERİN EKMEĞİNE YAĞ MI SÜRELİM…

    neyse ne diim YOLUN AÇIK OLSUN.

    kusura bakma serzeniş hocam,sayfanı da işgal ettim.affeyle…
    selametle

    Yorum tarafından gericiler — Haziran 28, 2007 @ 11:19 am | Cevapla

  9. yalancıları şahı bu site uydurma yazılar yazıyor ve başkalarının adını kullanarak mesajlar yayınlıyor…heyyy DÜZENBAZ sitesi,,yalancıların ŞAHI bu site..

    Yorum tarafından ebubeddavi — Haziran 29, 2007 @ 11:54 am | Cevapla

  10. ebubeddavi sen irticaysan ben de piç kemalistim…

    Yorum tarafından gericiler — Haziran 29, 2007 @ 6:31 pm | Cevapla

  11. İttifak üzerine çözüm yollarını aramaktan ziyade ihtilaf üzerine horoz dövüşüne merak salmış siz ey gençler. Ayrılıklar üzerinde ittifak edemeyecekseniz onları görmezden gelin ittifak ettiğiniz iki üç konu üzerine muhabbet kurun. Yoksa çatışmaktan öteye geçemez, Gündemi kavgalarla geçirerek üretime! katkıda bulunamazsınız.

    Yorum tarafından ParanteZ — Temmuz 2, 2007 @ 8:18 am | Cevapla

  12. Utanın!

    Küfür etmek Türke yakışmaz. Atatürk olmasaydı Türkiye olmazdı. Tayyip Erdogan olmaysaydı Türkiye böyle ilerleyemezdi.Atalarımız kemiklerini sızlatmayın.

    Terbiyeli olalım Arkadaşlar. Küfür eden kendine eder!

    Yorum tarafından Ali — Kasım 30, 2007 @ 2:06 pm | Cevapla

  13. elíne saglik kardesim güzel yazmissin haklisin bunlar agizlarinda sakiz türkiyeyi kurtaracak bu aslinda ataist ama güya kemalist köpekler ha ha ha gülelimde bosa gitmesin :))))

    Yorum tarafından nesli — Mart 5, 2008 @ 8:02 am | Cevapla

  14. musluman turkler hayatta adam olmayacak

    Yorum tarafından lanet — Haziran 18, 2008 @ 6:19 pm | Cevapla

  15. doğukan seni seviyorum

    Yorum tarafından sr — Ekim 7, 2009 @ 2:53 pm | Cevapla

  16. ben sen
    i seviyorum doğukan

    Yorum tarafından seren — Ekim 7, 2009 @ 2:54 pm | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: