…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Mart 10, 2007

Bir İhtimal Daha Var mı?

Filed under: Güncel Yazılar — cihatarpacik @ 1:05 pm

Hafta sonu yapacak birşeyi olmayan bir insan ne yapar? Ben sinemaya gittim. Belki hem bu acizane bloga esaslı bir film eleştirisi yapar hem de güzel bir film izler diye tuttum site sinemalarının yolunu… Bu flm için söylenecek kaç kelime var dersiniz?

Berbat bir şey çıkmış ortaya…. Kaliteli oyuncuların varlığı da filmi adam etmeye yetmemiş… Yani demem o ki; eğer güzel bir hafta geçirmek istiyorsanız bu filme gitmeyin!

1 Yorum »

  1. katılıyorum. verdiğim paraya acıdım ben. değmez, değmez, değmez

    Yorum tarafından Ahmet er — Mart 10, 2007 @ 2:04 pm | Cevapla


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

