…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Mart 9, 2007

KARALI(YORUM)

Filed under: M. Efe Yazıcılar — serzenis @ 10:58 am

                Mehmet / Efe

            Seçimler yaklaşıyor. . Yine binamızda o kravatlı adamların resimleri ve vaadleri yer alacak. Bunun farkındayım. . Belki her seçim döneminde olduğu gibi, sevdiğimin adamın resmini duvarlara bizzat yapıştıracağım. . Gönül verdiğim partinin bayraklarını asmak için direklere tırmanacağım.  Ve ardından bir sigara yakıp eserimi izleyeceğim. .

    

          Bir seçim’in daha böyle geçeceğinden şüphem yok. . Çünkü ideallerimiz uğrunda kahve basan adamlarız biz. . Böyle bir olayıda normal karşılıyorum ve içimdeki kişiye müsade ediyorum. .  Basit bir mantık kuruyor içindeki er kişi. . Bayrak beni temsil ediyor, kişi söylemlerimi söylüyor. . Sorun kalmıyor bu noktada abi. . Biz alışkınız afiş asıp, indirmeye. . Eğer sizinde devrimci üç beş arkadaşınız varsa. . Mutlaka alıp sizi götürmüşlerdir. .Tabi kırmamışsanız onları . . İçinizden neler geçer bilmem o vakit. . İlk defa bu tip bir olayla karşılaştığımda oldukca küçüktüm hatırladığım kadarıyla. . Koca koca abilerim ellerinde kağıt, kova, fırça vs. vs. vs. Küçük bir devrimci olarak onları sadece izliyordum. . Onlarda akıllarınca işi öğretiyorlardı. . O yaşımda duvarlara dert anlatmayı öğrendim anlıyacağanız . .O yaşımda birilerine küfretmeyi öğrendim. . Ve o yaşımda hayatın iplerini elime aldım. . .

 

 

          Böyle bir zamanda yaşananlar ve yaşadıklarımız bizleri elbetteki ilgilendiriyor. . Türkiye’yi bizim ÇİÇEK AHMET’in mekanından soyutlayamazsınız. .Bunu yapmaya kalkarsanız olmaz abiler, ablalar. . Sahi çiçek ahmet’in mekanı da ne oluyor diye düşünebilirsiniz. Normaldir. .Çiçek Ahmet’in mekanı bizleri ağırlayan bir dostlar mekanı diyelim. . Bu mekan’da alınmıştır bir çok karar. . Bu mekandan yola çıkılmıştır kararı uygulamaya. . Hükümet yıkıp, yeni hükümetler kurulmuştur. . Hayata sitem’im ayyuka çıktığı mekan. . Serzenişlerin bitmediği mekan. . Sigara dumanının eksik olmadığı mekan. . Kısaca Çiçek Ahmet’in yeri işte. . Biz gençlerin üssü diye tabir ederiz. . Şöyle bir geçmişe bakıyorumda. . Ne konuşmalar, ne tartışmalar. . . Ahh ahhh. . . Masanın üzerine çıkıp nutuk atmak. . . Neyse. . .

 

 

       Seçimler yaklaşıyo dedik. . Ve devam ettik. . Siyasi konjoktur neyi gerektirir bilmem ama, biz şimdiden bu seçimlere eğilmeye başladık. . Çiçek Ahmet’in mekanı seçim Startı verdi anlıyacağanız. . Bunu neden söylüyorum ? Sakın zannetmeyin bir parti’ye bağlıyız veya bir siyasi görüşü benimsiyoruz. . Bizim mekanımızda her tür insanı bulabilirsiniz. . Seçim startını verdik diyorum. . Çünkü seçimlere kadar bir karar vermek zorundayız. . Ve eğrisiyle, doğrusuyla oturup konuşmalıyız. . Masaya yatırmalız enine boyunu ne varsa. .  Doğruyu hep birlikte bulmalız. . Ve hangi afişi asacaksan hep birlikte gitmeliyiz oraya. . Amaç bu esneda bir sigara yakmak isteyene en az on çakmak uzanmalı. . Bu arada sayımızıda vermiş oldum. . Evet, evet bunda bir sakınca görmüyorum. . Onbir deli adam. . Onbir değişik adam. . Onbir . .  . .

          Yazımı burada sonlandırmak zorundayım. . Devam edeceğim inşallah. . Ömrümüz yettiği müddetce yazacağız inşallah. . ‘’Söz uçar, yazı kalır’’ cümlesinin bizde yeri ayrıdır. . Oraya, buraya, şuraya her yere yazarız. . Tabi biraz dağınık oluyor ama. . . Önemli olan yazmak’tır. . Belirtmektir. . Anlatmaktır. . Paylaşmaktır. .  Bu pencere’yi de ihmal etmeyiz merak etmeyin. .

 

 

         Son olarak, ihvan forum değerli üyelerinden minhac ile değerli dostum Cihat’ın diyalogunu değinmek istiyorum. . Ama zaman yetmiyor. . İnşallah bir başka seferde. . Sefer diyorum siz anlayın buradaki manayı. . Şimdi yeşil taksim gelmek üzeredir. . Kuşların olduğu yere doğru yol almak var yine defterde. . Selametle efendim. . .

 

mehmet efe yazıcılar

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

