…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Ocak 16, 2007

bitene dairdir

Filed under: Devrim Naraları ! — serzenis @ 9:00 pm

bir eylül rüzgarı dağıtıyor saçlarını
ah biliyorum, ‘mona rosa’ kadar olmayacak güzelim
sen kimsin, orda mısın?
ben bu şiiri kime yazıyorum

çizeyim mi seni?
saçların örgülü olsun
ip atlarken vurulayım sana
hem pamuk şeker yiyemesekte
iki bisküvinin arasına bir lokum koydururuz bakkal amcaya
paylaşırız sonra
her güzel şey gibi

saçları örgülü kız kalmadı artık sokaklarda
‘aşık olunacak kız kalmadı’ demek oluyor bu

yıllar önceydi,
istiklalde rastlamıştım sana
‘ayrı dünyaların insanları’ sözü ilk kez üzerimizde bu kadar afilli duruyordu
gülüyordu
yok hayır sırıtıyordu

o mitingde, o abilerin Philip Morris’e secde edercesine yaktıklarını gördüğümde bitmişti aslında
ama hatırlatan sendin
‘ey sevda kuşanıp dağları çıkanı söylüyordunuz’ arkadaşlarınla
ben uzaktaydım
kasketlilerin, copluların arkasından bakıyordum
olmadı olmayacaktı biliyordum zaten
dergi toplantısına gittim sonra

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

