…:::::SeRzEn!şLeR:::::…

Nisan 24, 2008

Umuma açık göğüsler. . .

Filed under: M. Efe Yazıcılar — serzenis @ 8:16 pm

 

Bazı kişileri tenzih ederek yazıma başlıyorum. . .

Malumunuz yaz ayına doğru ilerliyoruz memleketimizde. . . Bu ilerlemenin şehir üzerindeki çeşitli külfetlerinden bugün sadece bir tanesine değineceğim. . .

Çıplak İstanbul başlıklı yazımdan, daha  çıplak yazı yazacağım bugün. . .

Birçok sebebim var tabiki. .

Devamlı dışarı olan birisi olarak gözlemlerimi size aktarıyorum efendim. . .

15-16 yaşlarındaki kızlarımız ablalarına şimdiden özenmeye başlamış. .

Ablalarının tüm vucutları zaten umuma açık. . .Başı örtülü, başı açık hiçbir ayrım yok. . Son iki haftalık gözlemimde bu kanaate vardım. . . Başı örtülü arkadaşlarımızda vucutlarını umuma sunmaya başlamışlar. . Hatta bazıları açık diye tabir edilenlerden, daha daha açık. . .

Tabiki başı açık, başı kapalı diye bir ayrım yapmak istemiyorum. Bu ayrımada şiddetle karşı çıkanlardanım. . Fakat bu sosyal analizi yaparken kullanıyorum. Bazı taşlar iyice yerine otursun diye. .

Neyse konuya dönelim. . .

İç çamaşırları son zamanlarda dış giysi niteliğinde adeta. . . İç çamaşırını belli etmeyen bayana raslamak gerçekten zor. . . Dar bir etek ile bu kolayca sağlanıyor. Üst tarafta aynı şekilde dar. . . Bu şekilde iç çamaşırıda umuma sunulmuş oluyor. .  Vucüt hatlarıyla birlikte tabiki. . .

 Tabiki bunda hiçbir sakınca yok. . . Sakınca olduğu için yazmıyorum yanlış anlaşılmasın. . .

Dikkatimi çeken en önemli unsurlardan biri de ; anne ile kızı arasındaki uçurumun giderek artması. . . Daha önceki yazılarımda da kısmen değinmiştim bu konuya. . .

Anne ile kız yan yana gezerken on fotoğraf çekin. On farklı anne ve kız olsun. . . Ortaya çıkacak malzemeyi size anlatıyorum. .

Anne kapalı, pardesülü vs. . Kızının ise başı kapalı, göğüleri vs umuma açık. . . Elbisesi tamamen vücuda yapışık. . .

Anne açık. . Bakımlı. . . Kızının iç çamaşırının rengini görebelirsiniz. . .

Tabi ters ilişkide olabiliyor. . .

Yani burada baki olan, çıplaklık seviyesinin her nesil katlandığı. . .

Bir iki nesil sonra hangi noktada oluruz bilemiyorum ????

Başı örtülülerin Deniz Baykal’ı haklı çıkarttığına inandım. . . Baykal doğru söylüyordu. . Bu notu ajandama yazdım. . . Birileri zorla örtünüyor. Aile baskısı vs vs vs. Baykal’ın beyanatlarını bulun. . . İlk anda belki kızmış olabilirsiniz ama. . Adam haklıymış meğer. . .

Hafta sonu iki günü ayırmanız yeterli. . .

İstanbul’un en varoş semtlerinden birini de seçebilirsiniz benim gibi. . .

Halk arasında üstü forma, altı sorma ; üstü bilmem ne, altı bilmem ne. . . Bu ve bunun tarzında çok cümle türetildi. .  Başı örtülüler adına. . . Başı örtülü ama her yeri açık onlarca bayan gören birisi tabiki bu ve bunun gibi cümleleri türeticektir. .

Halk arasında birilerinin tabuları yıkıldı. . . Başı örtülülere ( türbanlı diyorlar ama ben kullanmak istemiyorum bu ifadeyi ) karşı uzak duranlar, gördükleri manzara karşısında bazı tabularını yıktılar. . .

Hatta bir kesim özellikle başı kapalı, vücudu açık kimselerin peşinde. . .

Nasıl bu noktaya geldik ?

Neden kızlarımız soyunma meraklısı oldu ???

Cevap açık. . . Çünkü bu kişiler kendilerini bu şekilde değerli hissettiler. . Bir büyüğüme danıştığımda şu cevabı verdi bana. . .

Eskiden bayanlar bilgileriyle ölçülür, tartılırdı. . .

Şimdi ise bayanlar vücutlarıyla. . . En aptal kız dahi vucudunu pazarlayarak toplumda kendisine yer bulabiliyor. Tutunabiliyor. .Kendisini bu şekilde değerli görüyor. . .diye devam ediyor. . .

Tabiki çeşitli sebepleri var bu çıplaklığın ama. . .

Neyse. . . Ben ajandamdaki başlığı atıyorum buraya. . .

Umuma açık göğüsler. . . .

Herkes özgür tabiki. . . Ilımlı islamı yaşadığımız şu bahar aylarında açığıyla, kapalısıyla böyle bir manzaranın gayet normal olduğunu söylüyorsanız size katılıyorum. . .

İç çamaşırlarıyla hayata tutunanlara ise samimi tebessümlerimi yolluyorum. . .

Ve tekrar konuyla alakası olmayan birçok başı açık, kapalı kardeşimi arkadaşımı tenzih ediyorum. . . .

Hayatın tadını çıkartınız efendim. . .

******************************************************

Bu arada İstanbul’da lale mevsimi başladı. . . Bu görüntünün mimarı olan Büyükşehir Belediye Başkanımız Kadir Topbaş’a teşekkürlerimi iletiyorum bu köşe aracılığıyla. . . Laleler ve İstanbul. . . Muhteşem bir görüntü. . . Tekrar teşekkürler. . .

7 Yorum »

  1. harika bir yaklasim.

    Yorum tarafından gitarTELi — Nisan 27, 2008 @ 8:19 pm | Cevapla

  2. gayet ılımlı bir yaklaşım sergilemiş yazarımız. Okurken birkez daha sinir oldum; çünkü böylesine büyük bir konu ancak bu kadar küçük imalarla, ancak bu kadar önemsizce anlatılabilirdi. Kadınların açık giyinerek yaptıkları şey, kendilerini pazarlamaktır. Müslümanlar bilirki kadın vücudu mahremdir ve gösterilmesi de bakılmasıda haramdır. Ama artık sokaklarda yürüyemez hale geldik. Resmen bir erkek tacizciliği baş gösteriyor. Sabah akşam kadınlarla yatan erkekler için bir sorun yok tabi ama biz müslüman bekar erkekler için sosyal hayat tam bir işkence halini aldı. Ama tabikide hak ediyoruz bunları. Ne de olsa laik devlet sahibi olduk.

    Yorum tarafından osman — Mayıs 22, 2008 @ 8:40 pm | Cevapla

  3. Ben anlamadım şimdi vücudunu gösteren kıyafet giyen kadının yanından geçince günaha mı girmiş oluyorsunuz siz? Karşıdan geliyorsa bir an bakmış olacaksınız tabii ki bakmak zorundasınız da burada günah o kadına yazılmaz mı zaten, senin yapabileceğin bir şey yok? Neden dert ediyorsunuz?

    Yorum tarafından jörmungand — Mayıs 25, 2008 @ 9:28 pm | Cevapla

  4. vucut hatlarının belirgin olması bile günahken ve kişinin gerçekten kendisine yapabilecğei en büyük hakaretken kapalı açık bir çok bayanın iç çamaşırının rengine kadar vucudunu sergilemesi ne büyük bir günahtır ben yorum getiremiyorum. Yaşanılan bu ahlaki çöküşün sebebinin laiklik olduğunu da düşünmüyorum kesinlikle laiklik devletin kurumlarının işleyişiyle alakalı. Kimseyi yargılayamayız yinede her koyun kendi bacağından asılır sonuçta vucut Allah’ın biz kiracıyız emanete ihanet elbette cezasız kalmaz. Yazı için teşekkürler Allah razı olsun

    Yorum tarafından önemsiz — Ağustos 19, 2008 @ 4:42 pm | Cevapla

  5. hay ağzına sağlık (KALEMİNE vEYA HER NEYSE KLAVYENE SAĞLIK GETÇEKTENDE AKLIMDAN GEÇENLERİ YAZMIŞSIN ALLAH SELAMET VER SİN SİZLERE ONLARADA İDRAK MAASSELAAAMEH

    Yorum tarafından deha58 — Eylül 27, 2008 @ 8:01 pm | Cevapla

  6. yaa bu nedr yaa..:D:D ammaannn açıolarsa onlar açıo sna nooluo allahım yaaa:S:D:D:Dkesin zaman gaxetesi veya onun düşncesnde olan bir yazar yazmş olmalı başkaları yazmaz:D::D:D…gülüorm daa naapiim:D:Dayrıca bu yazıda resmen kapalılar övülmş abicim başında yazarımız tırstığı içn önlem alırmş gbi yok yanlış anlaşlmasn vb. yazmş ama resmen kapalıları övmüş yanii..sen kmsin ki bnları sölüyosn yaa:S:S:D:D

    Yorum tarafından ddd — Ocak 23, 2009 @ 6:02 pm | Cevapla

  7. yürüyün gidin işinize be size mi düştü milletin kıçı başı.allahın yobazları.millet istediği çağdaş kıyafeti giyer.peygamer devrinin kıyafetlerini mi giyecekti pis ve döküntü kıyafetleri.umarım daha da açılır yaşasın laiklik kkahrolsun şeriat

    Yorum tarafından erhan — Eylül 11, 2009 @ 7:25 pm | Cevapla


Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemeleri. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

The Rubric Theme. WordPress.com’da ücretsiz bir web sitesi veya blog oluşturun.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

